Тема тижня:,,Літо зустрічаємо''.
29/05/2020p.
Доброго ранку!Сьогодні поведем розмову про такі явища природи як дощ та веселка.Пропоную переглянути відео,подивитися мультики,обговорити побачене.
27/05/2020p.
Доброго ранку!Сьогодні продовжуєм розмову про літо,формуємо вміння встановлювати залежність між станом живої та неживої природи,вчимо виявляти сезонні зміни в природі,узагальнювати їх.
Виховуємо пізнавальний інтерес до природних явищ.
Переглядаємо відео,обговорюємо побачене,читаємо цікаві віршики про літо.Виготовляєм поробку з паперу або з пластиліну на картонній заготівці:,,Квіти на галявині'',на вибір.
25.05.2020р.
Розширюємо уявлення дітей про літо,його ознаки,вчимо виявляти сезонні зміни в природі.Виховуєм інтерес до навколишнього.Переглядаєм відео,обговорюєм побачене,відгадуєм загадки ,розучуємо віршики.
Тема тижня: "Усі професії хороші"
21.05.2020р.
19/05/2020p.
Закріплюєм знання про професії дорослих,уточнюємо уявлення дітей про те,що люди різняться різною трудовою діяльністю.Переглядаєм мультфільми,розглядаєм ілюстрації,відгадуєм загадки,граєм з малюками в дидактичну гру:,,Кому,що потрібно для роботи''.
Математика.
Лічба предметів ,число і цифра 5,частини доби.
18.05.2020р.
Тема тижня:,,Комахи рідного довкілля''.
15.05.2020р.
12.05.2020р.
Доброго ранку!Уточнюєм та Закріплюєм знання дітей про комах(ознаки,будова тіла,види,спосіб живлення).Продовжуєм знайомити дітей з представниками світу комах.Вчимо спостерігати за поведінкою комах,Виховуємо свідоме ставлення до живої природи.Переглядаємо мультфільми,обговорюємо побачене.
Тема тижня: "Мама лагідна моя"
08.05.2020р.
Розкажіть дітям про історичне минуле нашого народу
Навіть маленькі діти повинні знати,що 9 траня- це велике свято ,яке вшановує весь український народ.
06.05.2020р.
Тема заняття : "Вітальна листівка для мами".
Тема заняття : " Природа у травні".
Весняні скоромовки
Сів шпак на шпаківню,
Заспівав шпак півню,
Ти не вмієш так, як я,
Так як ти не вмію я.
Ґава ґаву запитала:
– Ти на ґанок не літала?
– Не літала я на ґанок,
То й проґавила сніданок.
Травень-художник
Вірш про травень
Любить травень малювати
трави, квіти, сонце, хату.
Не запитує, чи можна.
Все малює – він художник.
Намалює озеро,
комарів під лозами,
Хвіст красивий півню,
а шпаку – шпаківню.
І кульбаби у траві
найсправжнісінькі, живі.
Синім річку намалює –
Травень синю фарбу любить.
І червону, й жовту, й чорну,
бурякову, помідорну.
Шепотять під вітром клени:
– Не забув ти про зелену?
Віктор Бойко
(Обговоріть вірш, хто хоче може вивчити).
Перегляд мультика про Травень
Доброго ранку!Сьогодні продовжуєм знайомитися з новими художніми творами.Продовжуєм вчити дітей розуміти зміст творів,визначати жанр( вірш,оповідання,казка).
05.05.2020р.
Закріплюємо знання дітей про матір,як найближчу та найважливішу для кожного людину.Виховуєм любов до рідної матінки,бажання віддячити їй за турботу любов'ю та піклуванням.
Переглядаємо мультфільми, обговорюємо побачене,пропоную прочитати вірші,вивчити один напам'ять.Надішліть будь ласка фото на тему:,,У світі усе починається з мами"
Наступне заняття- математика.Закріплюєм кількісну лічбу,властивості геометричних фігур, орієнтацію в просторі.
04.05.2020р.
Тема заняття:" Мама- сонечко в сім'ї, ми промінчики її".
Тема тижня:,,Пробудження природи,птахи і дикі тварини навесні".
30.04.2020р.
Тема заняття з математики:"Орієнтуватися у часі:вчора, сьогодні, завтра. Швидко, повільно. Порівняння множин.
https://www.youtube.com/watch?v=jLHIImcNpzo&feature=youtu.be
Слухаємо спів птахів, переглядаємо загадки та повчальні відео про птахів і звірів, підбиваємо з дітьми підсумки за запитаннями :
1. Хто такі птахи і звірі ?
2. Чим вони живляться?
3. Чому птахи перелітають взимку в теплі краї, а на весні повертаються?
4. Чому деякі звірі впадають в зимову сплячку ?
5. Чому деякі тваринки змінюють хутро на зиму і весну?
6.Чому птахи будують гнізда, а звірі ні ?
7. Які зміни на весні та явища, спонукають птахів повертатися в рідні краї ?
Прилетіла ластівка
До нас навесні,
Принесла сміх-радості
На своїм крилі.
Засвітило сонечко
І запахли квіти,
Прилетіла ластівка,
Щоб весну зустріти.
https://www.youtube.com/watch?v=jLHIImcNpzo&feature=youtu.be
До нас навесні,
Принесла сміх-радості
На своїм крилі.
Засвітило сонечко
І запахли квіти,
Прилетіла ластівка,
Щоб весну зустріти.
29/04/2020p.
Доброго ранку!
Тема дня:,,Дикі тварини навесні.Збагачуємо знання дітей про світ тварин,їх види,особливості вигляду,будову тіла,Закріплюєм назви дитинчат тварин.Перегдядаємо мультфільми , обговорюємо побачене.
27.04.2020р.
Сьогодні поговоримо про перелітних птахів, збагачує знання про їх види, особливості вигляду, будову тіла.Складаємо описові розповіді про птахів, відгадуємо загадки.
Тема тижня : "Безпека малюка".
24.04.2020р.
Тема заняття:"Правила безпечної поведінки на воді та біля води."
23.04.2020р.
Тема:,, Електроприлади-наші помічники та небезпека від них".
Закріплюєм знання про те,що всі електроприлади живляться ел.струмом,розповідаємо дітям про функції побутових ел.приладів.Виховуємо обережність.Переглядаємо разом мультфільми,обговорюємо зміст.
22.04.2020р.
Сьогодні Міжнародний День Землі.Пропоную переглянути разом з дітками цікаві мультфільми.
Прийміть участь у конкурсі малюнків ,,Земля-наш рідний дім''.
Вивчіть чистомовку
21.04.2020р.
Пропоную перегляд мультфільмів на задану тему,обговорюємо з дітьми побачене
Запропонуйте діткам аплікацію на тему:,,Світлофор-наш друг''.Пропоную зразки.
Тема тижня-,,Свято Великодня''.
17.04.2020р.
Продовжуєм переглядати нові мультики про Великдень.
Пропоную розмалювати писанки за пропонованими зразками.
16.04.2020р.
15.04.2020р.
Розширюємо знання дітей про свято Великодня,переглядаємо мультфільми,обговорюємо з дітками їх зміст
Вивчаємо віршики до свята
Пропоную зробити аплікацію
13.04.2020р.
Продовжуємо знайомити дітей з народними обрядами та традиціями,формувати уявлення про весняне свято-Великдень,про святкування Вербної неділі,Закріплюєм в словнику малят слова-назви великодніх яєць(крашанка,писанка,крапанка).Виховуємо інтерес до укр.нар.традицій.Пропоную переглянути з дітками мультфільми,виготовити аплікацію вербових котиків,прочитати Великодні віршики,вивчити один на пам'ять.
Чекаю на відео і фото,як дітки допомагають вам готуватися до свята(прикрашання оселі,фарбування крашанок,випікання пасок).
Тема тижня :,,Сім'я сонечка".
10.04.2020р.
Сьогодні 10 квітня п'ятниця і в нас з вами такі заняття : 1. Малювання. 2.Дитина в соціумі
09.04.2020р.
Сьогодні продовжуєм закріплювати знання про Космос за допомогою мультфільмів,віршів.Прочитайте будь ласка віршики,закріпіть їх зміст.
https://mamabook.com.ua/dityachi-virshiki-pro-sonechno-ukrayinskoyu-movoyu/
https://mala.storinka.org/дитячі-вірші-від-наталі-карпенко-про-космос-планети-місяць-зірки.html
06.04.2020р.
Формуємо у дітей елементарні уявлення про природу Космосу. Поглиблюєм знання про Землю, Місяць,Сонце.
Математика.Об'ємні геометричні фігури,кількісна,порядкова лічба.
Тема тижня над якою ми будемо працювати : " Безпека малюка " ! Заняття 1. Мовленнєвий розвиток .
2 . І після обіду "Робота з книгою". Тема сьогоднішнього нашого заняття: " Гострі предмети та правила поведінки з електроприладами "!
Тема тижня: ,,Я малесенька людина".
03.04.2020р.
Сьгодні закріплюєм знання про руки,пальчики,які завжди нам допомагають.
Розглядаємо разом із дітками малюнки,проводимо бесіду,розучуємо пальчикову гімнастику
https://www.google.com/imgres?imgurl=https://fs01.vseosvita.ua/01002zq8-0601/005.jpg&imgrefurl=https://vseosvita.ua/library/proekt-ozdorovcoi-grupi-tema-zdorova-ditina-sasliva-rodina-117372.html&tbnid=vY-28Jbkd17rxM&vet=1&docid=yKOno0UyeqFRkM&w=1266&h=1693&q=руки+наші+помічники+валеологічне+спрямування+дитячий+садок&hl=uk-UA&source=sh/x/im
Малювання:,,У люстерко подивлюся сам собі я посміхнуся.
02.04.2020р.
Добрий ранок усім )))😊 Сьогодні у нас 2 квітня четвер і наші з вами заняття такі : Художня література і мовленнєвий розвиток.
01.04.2020р.
Сьогоднi поглиблюєм знання про змiни,якiвiдбуваються в природi з настанням весни.Виховуем пiзнавальний iнтерес до природных явищ.
Аплiкацiя-,,Я малесенька людина".
http://www.bolshoyvopros.ru/questions/1981668-kak-sdelat-applikaciju-na-temu-chelovek-iz-cvetnoj-bumagi-svoimi-rukami.html
Закріплюєм знання про частини тіла їх призначення.Виховуєм дбайливе ставлення до свого здоров'я.
31.03.2020р.
Сьогодні 31 березня , вівторок і у нас з вами такі заняття: 1. Математика. 2. Дитина в соціумі.
27.03.2020р. Аплікація *Скатертина*
Дитина в соціумі. Тема : *Бережи своїх друзів*
Перегляд мультиків даної теми з їх обговоренням з батьками!!!
25.03.2020р.ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ.
23.03.2020р.
РОБОТА З КНИГОЮ.
Читання казка-оповідання В.О.Сухомлинського
Кому ж іти по дрова?
Край села живе вдова з трьома синами. Два сини вже
дорослі юнаки, високі, ставні, славні, красиві. А третій — підліток Юрко —
маленький, тоненький, мов очеретина.
Було це взимку. Впав глибокий сніг, дме північний вітер,
тріщить мороз. Мати говорить — немовби сама до себе, але щоб і сини чули:
— Холодно, діти. А дров немає... Кому ж за дровами йти?
Мовчать старші сини, нахилили голови, дивляться в землю і піч
колупають.
— Я піду за дровами, мамо, — сказав найменший син.
— А морозу ж ти не боїшся? — питає мати й на старших синів
поглядає.
— Ні, не боюсь, — відповідає син і одягається.
— Ну, що ж, іди, Юрку, — сказала мати, важко зітхнула й
поцілувала сина.
Пішов Юрко. І враз стало в хаті так тихо, немов усе живе, що є
в світі, прислухалося й думало: що ж воно буде? І вітер надворі затих. Два
старші сини підвели голови, подивилися на матір і сказали:
— Ми теж підемо в ліс, мамо.
— Ідіть,
сини, — прошепотіла мати й заплакала від радості
Заняття з мовленевого розвитку.
«Наші помічники»
заняття з мовлення
дитини
з дітьми
середнього дошкільного віку
Мета: збагачувати лексику новими раніше невідомими,
складними словами, допомагати розумінню їх значення, спонукати до вживання
різних типів речень, використовуючи мнемодоріжки, граматично правильно
узгоджувати слова в роді, числі та відмінку, використовувати узагальнююче слово
«Побутова техніка», продовжувати вчити самостійно
відповідати на запитання загадок, формувати уміння будувати розповідь-діалог в
уявній сюжетній ситуації «В магазині», відпрацювати знання дітей про частини
мови методом вигадування синквейн, виховувати любов до рідної мови
Матеріал: мнемо доріжки, ІКТ ,загадка
Хід заняття
Діти слухать загадку:
В кожній хаті, в
кожнім домі
Незвичайні є прибори,
Незвичайні є прибори,
Є машини -
помічниці
Прибирають нам світлицю,
Прибирають нам світлицю,
Страви різні нам
готують.
Чистять, миють та
прасують,
Люблять нам
допомагати,
Ви ж їх можете
назвати?
Так, побутові прилади – це домашні помічники. Вони
оточують нас усюди. Вони як добрі чарівники допомагають нам скрізь, без них
було б важко.
Діти, ми зараз
з вами пограємо гру «Продовж речення», я буду починати речення, а ви
повинні продовжити , сказавши, яка побутова техніка є у вас дома, склавши
просте чи складне речення.
- У мене вдома є…..
- Замість нас працюють…
- У мене вдома є…..
- Замість нас працюють…
- У кухні в нас є …….
- У кімнаті в нас працює……
- У кімнаті в нас працює……
- В ванній кімнаті є…..
Діти, ви тільки що склали речення, яка побутова
техніка є у вас дома, але які дії вона виконує ми дізнаємось за допомогою
мнемодоріжок. Підійдіть до столів, розгляньте мнемодоріжки та складіть речення,
які дії виконує дана техніка. (Холодильник холодить продукти, пральна машина пере
та сушить одяг, міксер збиває крем для тортів, праска прасує одяг, і.т.д)
Діти, але ще є
побутова техніка, назва якої утворилася з двох слів, і ці слова називаються
складними. Отже, ми з вами спробуємо утворити ці слова та назвати цю техніку.
Вправа «Утвори слово»(ІКТ)
- Яким словом це називається?(Кава варити (кавоварка),
пил засмоктувати (пилосос), хліб пекти (хлібопічка), сік витискати (
соковитискач) , м'ясо рубати (м’ясорубка), кава молоти (кавомолка))
- Молодці, діти, гарно попрацювали.
- Молодці, діти, гарно попрацювали.
Гру розігруєте разом з дітьми, в кого є братики
сестрички дуже добре нехай допомагають!!! Діти, зараз ми з вами пограємо гру «В
магазині». Уявіть, що кожен із вас -
продавець магазину, у якому продається різноманітна побутова техніка. Вам
необхідно зробити оголошення для покупців, у якому ви б повідомили, яка саме
побутова техніка є у вашому магазині, а також запитати, щоб хотіли покупці у
вас придбати?
(Виходить дитина і
робить оголошення) .Шановні покупці та відвідувачі нашого магазину! Запрошуємо
вас до магазину побутової техніки. Тут ви зможете придбати холодильники,
телевізори, пилососи, пральні машини, праски, газові і мікрохвильові печі,
комп’ютери та багато іншого. Раді вас вітати у нашому магазині!
-Доброго дня,щоб ви хотіли купити? Для чого вам
телевізор?А який вам телевізор великий чи малий? Добре, щось підберемо. Дякую.
До побачення. (Використання ІКТ – магазин побутової техніки)
Діти! Прийшла
наша зустріч до кінця. Пригадайте, про що ми сьогодні з вами говорили? Тож
давайте складемо про неї невеличкий вірш (синквейн)
Побутова техніка
Побутова техніка
Яка? Незвичайна, електрична
Що робить? Миє, чистить, готує
Без неї, як без рук
Наші помічники.
Без неї, як без рук
Наші помічники.
Немає коментарів:
Дописати коментар