«ЗАТВЕРДЖУЮ»
«___»
___________2020р.
Директор ДНЗ №6
«Казочка»
Тарадович Л.Л.
___________
Індивідуальний план роботи під час карантину
( з 13.03.2020 по
03.04.2020)
практичного психолога ДНЗ №6 «Казочка»
Свідер Ю. В.
№п\п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
1.
|
13.03.20
|
1. Організаційна робота.
2. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи.
Складання плану роботи на карантин.
|
Протягом дня
|
2.
|
16.03.20
|
1. Нарада при директорі. Робота з документами
практичного психолога.
2. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій
щодо карантину та дистанційного навчання.
|
Протягом дня
|
3.
|
17.03.20
|
1. Упорядкування діагностичних та просвітницьких
матеріалів.
2. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для
саморозвитку).
|
Протягом дня
|
4.
|
18.03.20
|
1. Розміщення інформації
на сайті закладу « Як пережити
карантин і залишитись спокійними батьками!»
2. Опрацювання фахової літератури.
|
Протягом дня
|
5.
|
19.03.20
|
1. Участь у засіданні атестаційної комісії закладу.
|
Протягом дня
|
6.
|
20.03.20
|
1. Опрацювання матеріалів з теми «Розвиток логічного
мислення у дошкільників».
2. Підбір ігор та вправ для розвитку логічного
мислення. Розміщення інформації на сайті закладу.
|
Протягом дня
|
7.
|
23.03.20
|
1. Самоосвіта. Реєстрація на сайті osvita.diia.gov.ua Проходження тесту на загальну цифрову
грамотність.
|
Протягом дня
|
8.
|
24.03.20
|
1. Дистанційна робота з батьками(індивідуальна) « Дитячі страхи і пандемія»
|
Протягом дня
|
9.
|
25.03.20
|
1. Реєстрація на курсі від ED-ERA «Бери і роби”
|
Протягом дня
|
10.
|
26.03.20
|
1. Підбір та розміщення на сайті закладу матеріалів
Опрацювання з теми : «Малюємо пальчиками» (розвиток моторики рук).
|
Протягом дня
|
11.
|
27.03.20
|
1. Самоосвіта (опрацювання літератури для роботи з
дітьми з особливими освітніми потребами).
|
Протягом дня
|
12.
|
30.03.20
|
1. Курс від ED-ERA «Бери і роби” тема1
|
Протягом дня
|
13.
|
31.03.20
|
1. Упорядкування методичних та діагностичних матеріліі.
2. Опрацювання фахової літератури.
|
Протягом дня
|
14.
|
01.04.20
|
1. Курс від ED-ERA «Бери і роби” тема2
|
Протягом дня
|
15.
|
02.04.20
|
1. Підбір матеріалів для онлайн діагностування
готовності дошкільників до навчання у школі.
|
Протягом дня
|
16.
|
03.04.20
|
1. Дистанційна консультація для батькіа « Користь
чарівної казки» (значення казок у вихованні дітей)
|
Протягом дня
|
«ЗАТВЕРДЖУЮ»
«___»
___________2020р.
Директор ДНЗ №6
«Казочка»
Тарадович Л.Л.
___________
Індивідуальний план роботи під час карантину
( з 06.04.2020 по
24.04.2020)
практичного психолога ДНЗ №6 «Казочка»
Свідер Ю. В.
№п\п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
1.
|
06.04.20
|
1. Складання плану роботи на карантин.
2. Дистанційна
консультація для батькіа « Дитяча заздрість»
3. Розміщення на сайті закладу повчального мультфільму
для дітей про заздрість.
|
Протягом дня
|
2.
|
07.04.20
|
1. Дистанційна діагностика готовності старших
дошкільників до навчання у школі.
|
Протягом дня
|
3.
|
08.04.20
|
1. Підбір матеріалів до тижня психології.
|
Протягом дня
|
4.
|
09.04.20
|
1. Участь у антикризовому онлайн-марафоні. Перегляд
вебінару « Як психологічно протистояти стресогенності пандемії»
|
Протягом дня
|
5.
|
10.04.20
|
1. Дистанційне анкетування батьків « Чи готова ваша
дитина до школи?»
2. Розміщення на сайті закладу психологічних порад та
пам”яток батькам.
|
Протягом дня
|
6.
|
13.04.20
|
1. Дистанційна консультаці для батьками « Мотиваційна
готовність дитини до навчання у школі»
|
Протягом дня
|
7.
|
14.04.20
|
. Курс від ED-ERA «Бери і роби” тема3
|
Протягом дня
|
8.
|
15.04.20
|
1. Організаційна робота.
2. «Опрацювання
законопроекту «Про внесення змін до Закону «Про дошкільну освіту».
|
Протягом дня
|
9.
|
16.04.20
|
1. Упорядкування діагностичних та просвітницьких
матеріалів.
2. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для
саморозвитку).
|
Протягом дня
|
10.
|
17.04.20
|
1. Підбір та розміщення на сайті закладу матеріалів для
розвитку дрібної моторики.
|
Протягом дня
|
11.
|
21.04.20
|
1.Дистанційна консультація для педагогів ДНЗ «Психологічне
благополуччя педагогів — запорука високої продуктивності освітнього процесу»
2. Акетування
для педагогів «Визначення рівня
стресостійкості педагога»
|
Протягом дня
|
12.
|
22.04.20
|
1. Тиждень психології.
2. Розміщення на сайті закладу матеріалів підібраних до
тижня психології.
|
Протягом дня
|
13.
|
23.04.20
|
1. Самоосвіта (опрацювання літератури для роботи з
дітьми з особливими освітніми потребами).
2. Співпраця з членами команди супроводу дитини з ООП.
|
Протягом дня
|
14.
|
24.04.20
|
Курс від ED-ERA «Бери і роби” тема4
|
Протягом дня
|
15.
|
24.04.20
|
1. Упорядкування методичних та діагностичних матеріліі.
2. Опрацювання фахової літератури.
|
Протягом дня
|
«ЗАТВЕРДЖУЮ»
«___»
___________2020р.
Директор ДНЗ №6
«Казочка»
Тарадович Л.Л.
___________
Індивідуальний план роботи під час карантину
( з 27.04.2020 по
11.05.2020)
практичного психолога ДНЗ №6 «Казочка»
Свідер Ю. В.
№п\п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
1.
|
27.04.20
|
1. Складання плану роботи на карантин.
2. Розміщення на сайті закладу просвітницьких
матеріалів «Толя і айпад» (терапевтична казочка для любителів комп’ютерів та
інших гаджетів».
|
Протягом дня
|
2.
|
28.04.20
|
1. Робота з документами практичного
психолога.
2 Підбір дидактичних
посібників для організації інклюзивного навчання.
|
Протягом дня
|
3.
|
29.04.20
|
1.Участь у вебінарі «Розвиток уяви в різні вікові
періоди.»
|
Протягом дня
|
4.
|
30.04.20
|
1. Розміщення матеріалів на сайті закладу для батьків «До чого приводить впертість»
2. Участь у вебінарі « Ігрові
педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання?
|
Протягом дня
|
5.
|
04.05.20
|
1. Участь у вебінарі «Підвищення рівня цифрової
грамотності педагогічних працівників».
2. Підбір матеріалів для інклюзивного навчання.
|
Протягом дня
|
6.
|
05.05.20
|
1.Самоосвітня робота . Перегляд вебінару від МЦФР
«Новачок у ЗДО: завдання психолога.
|
Протягом дня
|
7.
|
06.05.20
|
1. Складання річного звіту по роботі ПП служби закладу.
|
Протягом дня
|
8.
|
07.05.20
|
1. Розміщення на сайті закладу просвітницьких
матеріалів « Розвиток дитячої уваги»
2. Підбір дидактичних посібників для організації
інклюзивного навчання.
|
Протягом дня
|
9.
|
08.05.20
|
1.Опрацюваннялітератури
для роботи з дітьми з особливими потребами».
2.Співпраця з членами команди супроводу дитини з ООП
|
Протягом дня
|
Немає коментарів:
Дописати коментар