Індивідуальні плани роботи асистента вихователя
1.Індивідуальний план- роботи асистента вихователя Джури
Тетяни Юріївни
з
13. 03.20р
.по
03. 04. 20.
2.Консультація
батьків з приводу дистанційної
співпраці за допомогою інтернет- ресурсів 3.Індивідуальна підготовка
інформації для дитини. 4.
Підбір матеріалу .5. Рекомендації батькам. Вихованець групи « Сонечко»
Провозьон М.Б.
№
|
Завдання
|
Рекомендовані посилання і пояснення.
|
1.
|
Формування знань про обємні геометричні фігури.
Корекційні ігри та вправи для дітей з особливими освітніми птребами. Мовний
розвиток.
|
https://yotu.be/F9mt5NudSTc
https://yotu.be/t7QPr6erErc
|
2.
|
Закріплення
вмінь
групувати предмети за спільними ознаками (
форма, розмір, колір) Правила вправ та ігор для дітей з особливими птребами.
|
https://yotu.be/
P6o6p7Jdsk
|
3.
|
Розвиток дрібної моторики та сумісних дій руками .
Дидактичні ігри . Нумікон для дітей з особливими потребами.
|
Вправи з використанням прищіпок , нанизування
намистинок . ґудзиків, шнурування шнурівок і т .д.
|
4.
|
Здатність розрізняти основні емоційні стани (радість,
сум) Мовний розвиток дитини з особливими потребами.
|
Вправа з картинками на яких зображені різні емоційні
стани . Чи самому дорослому зобразити різні емоції.
|
5.
|
Формувати вміння показувати та розрізняти предмети
побуту (вікно , стіл , ліжко і т. д)
|
Дорослий називає предмет, дитина підходить до цього
предмета і показує на нього.
|
1.
Індивідуальний
план- роботи асистента вихователя Джури Тетяни Юріївни з 06. 04 .20. по 24. 04. 20. 2.Консультація батьків з приводу дистанційної співпраці за допомогою інтернет- ресурсів 3.Індивідуальна підготовка
інформації для дитини. 4.
Підбір матеріалу .5. Рекомендації батькам. Вихованець групи «Сонечко» Провозьон
Михайло .
№
|
Завдання
|
Рекомендовані посилання і пояснення.
|
1.
|
Ігри на розвиток пізнавальної сфери для дітей дошкільного
віку
|
« Чудо-мішок» ,
пальчикова гра «День-ніч», «Башта»
|
2.
|
Ігри для сенсорної стимуляції
|
|
3.
|
Заняття для дітей з особливими освітніми потребами
|
|
4.
|
Вправи для розвитку пам’яті та уваги.
|
«Повтори за мною», «Не помились», «Квітка і метелик».
|
5.
|
Ігри з будівельним матеріалом
|
|
6.
|
Рухливі ігри ,
як засіб реабілітації у дітей з особливими потребами.
|
|
7.
|
Дидактичні ігри для
дітей з особливими потребами
|
|
1.
Індивідуальний
план- роботи асистента вихователя Джури Тетяни Юріївни з 27.
04 .20. по 08.
05. 20. 2.Консультація батьків з приводу дистанційної співпраці за допомогою інтернет- ресурсів 3.Індивідуальна підготовка
інформації для дитини. 4.
Підбір матеріалу .5. Рекомендації батькам. Вихованець групи «Сонечко» Провозьон
Михайло .
№
|
Завдання
|
Рекомендовані посилання і пояснення.
|
1.
|
Вправи на розвиток моторики та уваги.( «Повтори за
мною», «Фігури з пластиліну», «допомога»
|
|
2.
|
Вправи на визначення кольору, форми, величини
|
|
3.
|
«Знайди і покажи», «Геометричні фігури», «Силуети»)
|
|
4.
|
Вправи для розвитку памяті та уваги .
( «Швидко покажи», «Повтори
за мною»)
|
|
5.
|
Вправа для розвитку моторики і уваги .( «Який я
сильний», «Я майстер», «Допоможи», «Не помились».)
Вправи для визначення кольору
та величини .(«Покажи таку саму фігуру», «Розклади кульки кружечки по
кольору», «Склади піраміду», «Знайди пару», «Повтори схему
|
|
6.
|
Дидактична гра –шнурівка «Збери квітку»
|
|
7.
|
Сенсорний розвиток дитини ( Робота з папером та
пластиліном)
|
|
Поради батькам з особливими потребами
|
|
1.Індивідуальний план- роботи асистента вихователя Джури
Тетяни Юріївни
з
12. 05.20р
.по 29. 05. 20.
2.Консультація батьків з приводу
дистанційної співпраці за допомогою
інтернет- ресурсів 3.Індивідуальна
підготовка інформації для дитини. 4. Підбір матеріалу .5. Рекомендації батькам. Вихованець групи « Сонечко»
Провозьон М.Б.
№
|
Завдання
|
Рекомендовані
посилання і пояснення.
|
1.
1
|
Нумікон – методика з вивчення математики
для дітей із
синдромом Дауна.
|
https://inkluzia.com.ua/numikon-metodika-vivchennya-matematiki-dlya-ditey-iz-sindromom-dauna.-praktichni-poradi-zastosuvannya-dlya-sonyachnikh-ditok/
|
2.
|
Розвивальні ігри для особливих дітей .
|
https://zarub.info/syndrom-dauna/igry-dlya-ditey.html
|
3.
|
Консультація для батьків дітей з особливими потребами.
|
http://kirc.kupyansk-rada.gov.ua/info/page/12320
|
4.
|
Як стимулювати розвиток відчуттів у особливої дитини.
|
https://www.bsmu.edu.ua/blog/yak-stimulyuvati-rozvitok-vidchuttiv-u-osoblivoї-ditini/
|
5.
|
Арт – терапія для особливих діток .
|
http://dnz662.edukit.kiev.ua/Files/downloadcenter/inkluzivne%20vuxovannya.pdf
|
6.
|
Заняття геометричні фігури для особливої дитини
|
orumdemo.ru/uk/uhod/konspekt-zanyatiya-geometricheskie-figury-dlya-rebenka-s-sindromom/
|
7.
|
Рухливі ігри для особливих дітей.
|
https://paginec.rv.ua/4023/
|
8.
|
Поради батькам особливої дитини.
|
http://dyvokray.org.ua/diti-z-osoblivimi-potrebami/67-u-sim-i-ditina-iz-sindromom-dauna
|
9.
|
Діти- сонечка вправи для них .
|
http://yavoriv-vo.kl.com.ua/2020/04/27/dity-sonechka-vpravy-dlya-roboty-z-ditkamy-iz-syndromom-dauna/
|
10.
|
Консультація для батьків «Особливості виховання
особливих дітей .
|
oyezdorovya.com.ua/dity-iz-syndromom-dauna-osoblyvosti-vyhovannya/
|
Індивідуальний план- роботи асистента вихователя Воронової Тетяни Петрівни
з 13.03.20р .по 29. 05. 20.
Немає коментарів:
Дописати коментар