ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН
у режимі дистанційної роботи
Вихователя
закладу дошкільної освіти
Турець Оксани Миколаївни
на
час проведення карантинних заходів
у період з 13 березня по 27 березня 2020 року
№
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Термін
|
Відмітки про виконання
|
1
|
13.03.20
|
1. Скласти план роботи під
час карантину.
2.
Упорядкувати робочу документацію вихователя.
3. Оформлення електронної папки скоромовок
«Абетка скоромовок»
4.
Оформлення папки з охорони
здоров’я та безпеки життєдіяльності
«Уроки безпеки»
5.Складання презентація «Світ
професій»
|
7.30-13.00
|
Дистанційна робота за
комп’ютером
Інтернет ресурси
|
2
|
16.03.20
|
1. Розробити консультацію для
батьків у соціальній мережі Viber: “ «Чи обов’язково дотримуватися певного режиму дня» ”.
2. Опрацювати літературу (журнали
«Дошкільне виховання», за 2019 / 2020рік).
3.Підбір матеріалу до гри
«Знайди цифру»
4.Розробка занять з
математики
|
13.00-18.00
|
Дистанційна робота за
комп’ютером
Інтернет ресурси
|
3
|
17.03.20
|
1. Розповсюдити інформаційну
пам’ятку батькам «Фізкультура вдома».
2. Розробити консультацію для
батьків «Як заспокоїти дитину непосиду?»
|
7.30-13.00
|
Інтернет ресурс
|
4
|
18.03.20
|
1. Прийняти участь у вебінарі «Практичні поради щодо
організації дистанційного навчання підчас карантину»(платформа «Всеосвіта»).
2. Поширити батькам
інформацію «КОЛЬОРОТЕРАПІЯ»
3.Прийняти участь у вебінарі
«Як підготувати дитину до шкільного життя»
|
13.00-18.00
|
Дистанційна робота за
комп’ютером
|
5
|
19.03.20
|
1.Пошук сюжетно-рольових
ігор.
2.
Підготувати консультацію «Як організувати дозвілля дитини
під час карантину»
3.Упорядкування
папки по роботі з батьками.
4.Підвищення кваліфікації дистанційно: Опрацювання
законів та положень стосовно дошкільних навчальних закладів та освітнього
процесу.
|
7.30-13.00
|
Інтернет ресурс
Дистанційна робота за
комп’ютером
|
6
|
20.03.20
|
1. Підготувати дидактичний
матеріал «Хто, де заховався», «Сад і город», «З якої казки», «Назви одним
словом»
2. Поширити батькам
інформацію
«Як говорити з дитиною»
3. Упорядкувати дидактичний
матеріал, ігор «Олімпіада», «Умілі рученята», «Хто де живе»
|
13.00-18.00
|
Інтернет ресурс
Дистанційна робота за
комп’ютером
|
7
|
23.03.20
|
1. Підготувати роздатковий матеріал з математики
та дидактичної гри з математики «Знайди
пару»
3. Опрацювати нормативно-правову
документацію,методичні рекомендації щодо роботи дошкільної
освіти у 2019-2020 н.р.
4. Підбір ігор на тему
«Весна»
|
7.30-13.00
|
Дистанційна робота за
комп’ютером
Інтернет ресурси
|
8
|
24.03.20
|
1. Перегляд
вебінару “Розвиток соціальних навичок у дітей: ігри та вправи” на сайті https://vseosvita.ua.
2.Впорядкування матеріалу
«Весела гусінь», «Цифровий потяг»
3. Перегляд
новинок інформаційно-методичної літератури.
4.Перегляд вебінару «Навчаємо
дітей розповідати»
|
13.00-18.00
|
Інтернет ресурс
МСFR
|
9
|
25.03.20
|
1. Розробити консультації на
тему : «Фізкультурно-оздоровча робота»
2. Упорядкувати дидактичні
ігри «Хто за деревом», «Хто у воді»
|
7.30-13.00
|
Інтернет ресурс
|
10
|
26.03.20
|
1. Перегляд
онлайн-семінару на тему: “Дошкільна освіта як складова частина системи
безперервної освіти в Україні” на сайті https://vseosvita.ua.
2. Упорядкувати дидактичну гру
«Що зайве»
|
13.00-18.00
|
Інтернет ресурс
|
11
|
27.03.20
|
1. Консультація
для батьків у соціальній мережі Viber: «Розвиток
моторики пальців»
2. Індивідуальні консультації для батьків
групи в онлайн-режимі.
3.Пошук матеріалу в папку
«Чистомовки»
4.Перегляд вебінару цифрового
видавництва MCRF, тема “Психологічний антикороновірус: як налаштуватися
на дистанційну роботу, споживати інформацію та опиратися паніці”.
5. Підбір ігор з геометричних
фігур
|
7.30-13.00
|
Інтернет ресурс
Дистанційна робота за
комп’ютером
|
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ
ПЛАН РОБОТИ
у режимі
дистанційної роботи
Вихователя
закладу дошкільної
освіти
Турець Оксани
Миколаївни
на час проведення карантинних заходів
у період з 30 березня по 24 квітня 2020 року
№
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Термін
|
Відмітки про виконання
|
1
|
30.03.2020
|
1. Розробка індивідуального
плану роботи
2. Пошук матеріалу математичної
гри «Весела гусінь»
3. Інформація для батьків з
теми «Права дитини»
4.Пошук матеріалу та
створення презентації для леп бука «Країна дорожніх знаків»
|
7.30-13.00
|
1. План-сітка
2. Картки,
3. Телефон, Viber (інструктаж
та пам’ятки)
|
2
|
31.03.2020
|
1. Упорядкування електронної
папки «Валеологічний путівник »
2. Перегляд вебінару «Секрети
артикуляційної гімнастики» (3 березня )
3.Індивідуальна
консультація батьків «Як боротися з істерикою»
Перегляд вебінару «Нове в
законодавстві про дошкільну освіту»
|
13.00-18.00
|
1. Оформлення папки
2. Онлайн-перегляд (онлайн
платформа «На урок»)
3. Електрона пошта, телефон,
Viber (інструктаж та пам’ятки)
|
3
|
01.04.2020
|
1.Пошук матеріалу для
поновлення папки «Великдень»
2. Пошук матеріалу для математичних ігор «Знайди цифру» та
«Цифровий потяг»
3. Добірка та розміщення в
соціальній мережі відео з виготовлення аплікації
|
7.30-13.00
|
1. Онлайн платформа
«Всеосвіта»
2. Дидактичний матеріал
3 Електрона пошта,
телефон, Viber.
|
4
|
02.04.2020
|
1. Пошук матеріалу до
тематичного блоку «Весна»
2.Виготовлення роздаткового матеріалу з математики.
3. Робота з батьками.
Розміщення в соціальній мережі
4.Прослухати вебінар «Квест у
закладі дошкільної освіти:граємо,розвиваємо,навчаємо.
|
13.00-18.00
|
1. Перегляд вебінару «Лепбук
у роботі вихователів та вчителів початкової школи»
2. Дидактичний матеріал
3. Онлайн ресурс
MCFR
|
5
|
03.04.2020
|
1. Консультація батьків щодо
поводження під час національного карантину
2. Виготовлення папок-пересувок
на всі сезони.
3.Формування електронної
папки «Скоромовки»
|
7.30-13.00
|
1. Онлайн-трансляція (поради
лікаря-інфекціоніста)
2. Картки
|
6
|
06.04.2020
|
1. Перегляд відео-уроку «Як
виготовити марлеву пов’язку?»
2. Пошук дитячих масок для
театралізації та формування електронної папки
3.Консультація батьків «Як розвинути впевненість у
дитини»
|
13.00-18.00
|
|
7
|
07.04.2020
|
1.Пошук та формування
електронної папки «Мнемосхеми»
2. Пошук матеріалу та
формування папки «Шаблони лялькового театру»
|
7.30-13.00
|
1. Дидактичний матеріал
2. Онлайн ресурс
|
8
|
08.04.2020
|
1.Виготовлення електронного
дидактичного матеріалу до гри «Звірята»
2.Робота з батьками. Добір та
розміщення у соціальній мережі відео «Ранкова руханка»
3.Виготовлення папки мирилок.
4.Перегляд вебінару «Формуємо
математичну компетентність у дошкільників: діяльнісний підхід»
|
13.00-18.00
|
1.
Дидактичний
матеріал
2. Онлайн ресурс
MCFR
|
9
|
09.04.2020
|
1.Упорядкування дидактичного
матеріалу
2.Формування електронної
папки оповідань В.Сухомлинського
|
7.30-13.00
|
|
10
|
10.04.2020
|
1.Самоосвіта. Перегляд
вебінару «Педагогічні підходи в роботі з дитиною-шульгою»
2. Пошук карток до
дидактичної гри «Вантажівки», «Великодній цифрограй», «Геометрична гусінь»
|
13.00-18.00
|
2. Дидактичний матеріал
|
11
|
13.04.2020
|
1. Оновлення дидактичних ігор
«Геометричні фігури», «Допоможи Буратіно», «Квіти в горщику»
2. Робота з батьками. Добір
та розміщення у соціальній мережі відео з виготовлення поробок з пластиліну
|
7.30-13.00
|
1. Дидактичний матеріал
|
12
|
14.04.2020
|
1. Самоосвіта. Перегляд
вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час
карантину»
2. Індивідуальна робота з
батьками онлайн.
3.Підбір матеріалів для
куточків настрою.
|
13.00-18.00
|
2. Телефон, Viber
|
13
|
15.04.2020
|
1. Робота з батьками.
Розміщення в соціальній мережі мультфільму «Уроки доброти»
2.Поповнення дидактичного
матеріалу іграми «Колись та зараз», «Лабіринти», «Ознаки тварин»
|
7.30-13.00
|
2.Дидактичний матеріал
|
14
|
16.04.2020
|
1. Пошук матеріалу до
дидактичних ігор «Порахуй скільки буде», «Посади сонечко»
2. Добір та розміщення у
соціальній мережі відео з виготовлення аплікації
|
13.00-18.00
|
1. Дидактичний матеріал
|
15
|
17.04.2020
|
1. Самоосвіта. Перегляд
вебінару «Екологічність у контексті дбайливого ставлення до здоров'я
учасників освітнього процесу»
2. Поповнення картотеки
дидактичними іграми «Сусіди чисел», «Чий хвіст», «Що зайве»
|
7.30-13.00
|
|
16
|
21.04.2020
|
1. Складання консультацій для
батьків з теми «Батьківська любов має бути мудрою»
2. Виготовлення пам’ятки для батьків «Основні
правила батьківської поведінки»
|
13.00-18.00
|
Дидактичний матеріал
Онлайн ресурс
|
17
|
22.04.2020
|
1. Складання консультацій для
батьків з теми: «ОСНОВНІ
СПОСОБИ, ЯКИМИ БАТЬКИ МОЖУТЬ ВИРАЗИТИ СВОЮ ЛЮБОВ ДО ДИТИНИ»
2. Виготовлення пам’ятки для батьків «Учіть дитину
бути відповідальною»
3.Перегляд вебінару на тему:
«Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами ТРВЗ»
|
7.30-13.00
|
Дидактичний матеріал
Онлайн ресурс
|
18
|
23.04.2020
|
1. Складання консультацій для
батьків з теми : Покарання: "за" і
"проти"
2. Виготовлення пам’ятки для батьків «7 ПРАВИЛ
УСПІШНОГО БАТЬКІВСТВА»
|
13.00-18.00
|
Дидактичний матеріал
Онлайн ресурс
|
19
|
24.04.2020
|
1. Складання консультацій для
батьків з теми: ВИХОВАННЯ ЧИ
МАНІПУЛЮВАННЯ
2. Виготовлення пам’ятки для батьків «СПОСОБИ
СКАЗАТИ «ДУЖЕ ДОБРЕ»
3.Перегляд
вебінару «Ігрові методики для розвитку мовлення»
|
7.30-13.00
|
Дидактичний матеріал
Онлайн ресурс
|
Індивідуальний
план
у
режимі дистанційної роботи
вихователя
закладу
дошкільної освіти
Турець
Оксани Миколаївни
на час проведення карантинних заходів
з
27 квітня 2020 року по 15 травня 2020 року
№
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Термін
|
Відмітки про виконання
|
1
|
27.04.20
|
1.Розробка гри-заняття
для дітей
«Я-хлопчик» -
«Я-дівчинка»
2.Складання електронної
презентації до казки «Троє поросят»
3.Розробка
конспекту заняття з використанням інноваційних технологій в роботі з дітьми
«Казковий
вернісаж»
4.Підбір
матеріалу для консультації для батьків «Правила про правила: як навчити
дитину справедливості»
5. Створення
презентації на тему : «Дидактичні ігри сенсорного розвитку»
6. Консультація
для батьків «Про гарні манери та умови їх виховання»
|
13.00-18.00
|
Індивідуальна
форма роботи
Інтернет джерело
|
2
|
28.04.20
|
1.Складання
презентації на тему: «Майстер клас нетрадиційна техніка малювання – малювання
на наждачному папері»
2.Розробка заняття
«Морська подорож»
3.Розробка
дослідів «Країна найменші частинки»
4.Підбір матеріалу
для дидактичної гри «Розмалюй посуд»
|
7.30-13.00
|
Інтернет ресурси
Індивідуальна
форма роботи
|
3
|
29.04.20
|
1.Ознайомлення з
програмою розвитку дитини дошкільного віку
«Фізичний розвиток» і «Основи здоров’я»
2.Розробка заняття
«Морська подорож дітей»
3. Пошук матеріалу
для дидактичної гри « Допоможи комахам знайти свій будинок»
4.Створення
посібника «ДИДАКТИЧНІ ІГРИ
В РУСІ»
|
13.00-18.00
|
Програма МОН
України «Я у світі»
Індивідуальна
форма роботи
|
4
|
30.04.20
|
1.Розробка заняття
«На лісовій галявині»
2. Розробка
заняття «Петрик П’яточкин»
3.Озгнайомлення з
дослідом» Чи має вода форму?» https://www.pedrada.com.ua/article/2322-dosldi-z-vodoyu-dlya-dtey
4.Складання
презентації «Коректурні таблиці Гавриш»
|
7.30-13.00
|
Індивідуальна
форма роботи
|
5
|
04.05.20
|
1. Складання
презентації «Пори року»
2.Перегляд
вебінару «Дидактичні ігри на розвиток мовлення в корекційно-ігровій
діяльності дошкільників»
3.Складання
електронної картотеки «Досліди з повітрям»
4.Складання
електронної презентації до казки «Федорене горе»
5. Консультація для батьків:
«Природа
– окраса і чинник життя»
|
13.00-18.00
|
Інтернет ресурси
https://vseosvita.ua/webinar/didakticni-igri-na-rozvitok-movlenna-v-korekcijno-igrovij-dialnosti-doskilnat-72.html
|
6
|
05.05.20
|
1.Ознайомлення з
методикою заучування віршів.
2.Складання
електронної картотеки «Досліди з водою»
3.Складання
презентації до гри «Збираємось на прогулянку»
4.Консультація
для батьків «Моральне виховання крок у складний багатогранний світ»
|
7.30-13.00
|
Інтернет ресурси
Інтернет ресурси
Індивідуальна
форма роботи
|
7
|
06.05.20
|
1. Ознайомлення з
дослідом «Вулкан» https://www.pedrada.com.ua/article/2322-dosldi-z-vodoyu-dlya-dtey
3.Перегляд
вебінару «Ознайомлення дітей з природою» https://naurok.com.ua/oznayomlennya-ditey-doshkilnogo-viku-z-prirodoyu-100410.html
4. Складання
презентації до математичної гри «Виправ Смішарика»
|
13.00-18.00
|
Інтернет ресурси
Інтернет ресурси
|
8
|
07.05.20
|
1.Підбір матеріалу
для дидактичної гри «Склади і назви вітамінний салат»
3.Розробка
дидактичної гри «Підбери фігурі хатку»
|
7.30-13.00
|
Інтернет ресурси
Інтернет ресурси
|
9
|
08.05.20
|
1. Розробка дидактичної гри «Встигни вчасно»
2. Створення картотеки
ігор «Від Калинки та Барвінка»
3. Створення пам`ятка
для вихователів з теми «Дидактичні ігри та вправи з соціально-морального
розвитку»
4. Консультація для вихователів
з теми «Дидактичні ігри
дітей: спрямовуємо, надихаємо»
|
13.00-18.00
|
YouTube канал
Інтернет ресурси
Інтернет ресурси
|
10
|
12.05.20
|
1.Ознайомлення з
сучасними методиками розвитку розумових здібностей дошкільників. https://smartum.com.ua/about_us/blog/mentalnaya-arifmetika/suchasni-metodiki-rozvitku-rozumovikh-zdibnostey-doshkilnyat/
2.Ознайомлення з
творами Л.Українки для дошкільників. http://gai.dp.ua/zolota-kolekcziya-lesya-ukra%D1%97nka-virshi-dlya-ditej.html
3. Консультація
для батьків «Як боротися з кліщами »
|
7.30-13.00
|
Інтернет ресурси
Інтернет ресурси
Інтернет ресурси
Індивідуальна
форма роботи
|
11
|
13.05.20
|
1. Розробка
«Дидактична гра-заняття «Карлсон і вітаміни»
2. Складання
презентації «Вправи для дітей»
3. Виготовлення
папки для театралізованої діяльності
4.Розробка заняття
«Пригоди козенят»
5. Консультація
для батьків «Як відпочивати разом з малюками»
|
13.00-18.00
|
Інтернет ресурси
Інтернет ресурси
|
12
|
14.05.20
|
1. Розробка
театралізованої казки «Королівство квітів»
2.Ознайомлення з
творами Н.Забіли для дітей https://vseosvita.ua/library/konsultacia-natala-zabila-saslivij-dar-tvoriti-dla-ludej-165230.html
3.Складання
електронної презентації до казки «Колосок»
|
7.30-13.00
|
Інтернет ресурси
Інтернет ресурси
|
13
|
15.05.20
|
1.Ознайомлення з
методикою виховання М.Монтессорі https://shkolaradosti.ua/ua/novini/metodika-montessori-dlya-rozvitku-ditini-doshkilnogo-viku/
2. Складання
електронної презентації до казки «Ріпка»
3. Консультація
для батьків «Сенсорне виховання»
|
13.00-18.00
|
Інтернет ресурси
Інтернет ресурси
|
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ
ПЛАН
у режимі
дистанційної роботи
Вихователя
закладу дошкільної освіти
Турець Оксани
Миколаївни
на час проведення карантинних заходів
у період з 18 травня по 29 травня 2020 року
№
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Термін
|
Відмітки про виконання
|
1
|
18.05
|
1. Перегляд
вебінару « Розвивальне середовище для дошкільнят»
2. Складання конспекту
заняття «Обереги»
3. Складання конспекти
заняття «Будьмо знайомі»
4. Складання конспекту
заняття «Що ми знаємо про тварин»
|
7.30-13.00
|
Дистанційна академія» http://d-academy.com.ua/
Інтернет ресурси
|
2
|
19.05
|
1.
Укомплектування електронної папки «Мовленнєве спілкування» (опис іграшки)
2.
Пошук та комплектування електронної папки «Сюжетно-рольова гра»
3.
Складання конспекту занять та електронної презентації «В гості йде до нас
весна»
4.
Прослуховування вебінару на порталі «Всеосвіта» на тему: «Роль казки у розвитку та вихованні
дитини дошкільного віку. ТРВЗ-інструменти»
|
13.00-18.00
|
Дистанційна робота за
комп’ютером
https://vseosvita.ua/webinar/rol-kazki-u-rozvitku-ta-vihovanni-ditini-doskilnogo-viku-trvz-instrumenti-189.html
|
3
|
20.05
|
1. Складання конспекту заняття «Допоможемо звірятам до
зими підготуватись»
2. Складання консультації для батьків на тему:
«Природа-окраса і чинник життя»
3. Складання та оформлення консультації для батьків з
теми: «Безпека дитини»
|
7.30-13.00
|
Інтернет ресурс
|
4
|
21.05
|
1.Складання консультації для
батьків на тему: «Родинне виховання»
2. Складання та оформлення
консультації для батьків на тему: «Золоті правила виховання дитини в сім’ї»
3. Прослуховування вебінару на
порталі «Всеосвіта» на тему: «Дистанційне
навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв'язку»
|
13.00-18.00
|
Дистанційна робота за
комп’ютером
https://vseosvita.ua/webinar/distancijne-navcanna-instrumenti-dla-otrimanna-mittevogo-zvorotnogo-zvazku-192.html
|
5
|
22.05
|
1. Складання консультації для
батьків на тему: «Здоров’я дитини - багатство країни»
2. Складання конспекту
заняття з математики «Пригоди колобка»
3. Пошук та комплектація
матеріалу для дидактичної гри «З чого суп»
4.Пошук та комплектація
матеріалу для дидактичної гри «Магазин»
|
7.30-13.00
|
Інтернет ресурс
Дистанційна робота за
комп’ютером
|
6
|
25.05
|
1. Підбір матеріалу для
дидактичної гри «Що було спочатку?»
2. Підбір матеріалу для
дидактичної гру «Що їстівне?»
3. Підбір та комплектації
матеріалу для дидактичної гри «Підбери фігуру»
4. Підбір та комплектація
матеріалу для дидактичної гри «Хто що їсть?»
|
13.00-18.00
|
Інтернет ресурс
Дистанційна робота за
комп’ютером
|
7
|
26.05
|
1. Підбір матеріалу
(шаблонів) для шнурування.
2. Комплектування електронної
папки «Україна»
3. Підбір матеріалу для
дидактичної гри «Тінь»
4. Підбір матеріалу до
дидактичної гри «Розкажи казку»
|
7.30-13.00
|
Дистанційна робота за
комп’ютером
Інтернет ресурси
|
8
|
27.05
|
1. Підбір та оформлення
консультації для батьків на тему: «Різні види діяльності»
2. Складання електронної
папки «Правила дорожнього руху»
3. Комплектація папки «Олена
Пчілка»
4. Прослуховування вебінару
на порталі «Всеосвіта» на тему: «Як
обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної
взаємодії»
|
13.00-18.00
|
Інтернет ресурс
https://vseosvita.ua/webinar/ak-obrati-stil-spilkuvanna-z-ditinou-v-umovah-sogodenna-prijomi-efektivnoi-vzaemodii-191.html
|
9
|
28.05
|
1. Підбір матеріалу до
дидактичної гри «Знайди іграшку»
2. Підбір матеріалу до
дидактичної гри «Знайди відмінності»
3.Підбір матеріалу до
дидактичної гри «Веселі сонечка»
|
7.30-13.00
|
Інтернет ресурс
|
10
|
29.05
|
1. Підбір матеріалу до
дидактично гри «Доміно»
2. Підбір та комплектація
матеріалу до дидактичної гри «Асоціації»
3. Складання електронної
папки на тему: «Професії»
4. Прослуховування вебінару
на порталі «Всеосвіта» на тему: «Лепбук
як інструмент реалізації практичного та творчого навчання»
|
13.00-18.00
|
https://vseosvita.ua/webinar/lepbuk-ak-instrument-realizacii-prakticnogo-ta-tvorcogo-navcanna-194.html
|
Індивідуальний план
дистанційної роботи під час запровадження карантину Кардаш Анни Сергіївни,
вихователя ДНЗ №6 «Казочка», міста Жмеринки
(13.03.2020 – 03.04.2020)
№ п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
1.
|
13.03.20
|
Генеральне
прибирання групових приміщень, обладнання та ігрового матеріалу з
використанням дезінфікуючих розчинів.
|
|
2.
|
16.03.20
|
1.Складання індивідуального плану роботи на період
карантину.
2.Онлайн консультація для батьків.
|
|
3.
|
17.03.20
|
Складання плану співпраці з
батьками та методичних рекомендацій щодо організації життєдіяльності
дошкільників у домашніх умовах + Надсилання плану співпраці з батьками та
дітьми упродовж карантину.
Налагодження
контакту з батьками для щоденно повідомлення вихователів про самопочуття
дітей та епідоточення
|
Створити
групу батьків уViber, та телефонній режим.
|
4.
|
18.03.20
|
Ознайомлення
батьків із особливостями організації режиму дітей вдома у період карантину
|
Буклет
«Батькам вихованців про коронавірус»: роз’яснення МОН та МОЗ»:
-
що повинна знати дитина про коронавірус;
-
за яких симптомів звертатися до лікаря;
-
які правила поведінки під час карантину
|
5.
|
19.03.20
|
Звернення до батьків і дітей
з проханням щодо продовження освіти в домашніх умовах (з поясненням дітям, що
на певний період вихователями будуть працювати батьки, а діти – їхні
помічники).
|
Надсилання
орієнтовного розпорядку дня, який
можуть організовувати батьки вдома:
-ранкова гімнастика;
- спільне приготування
сніданку, обіду, вечері, сервіровка столу, прибирання;
-
організація специфічно дитячих видів
діяльності (образотворчої, художньо-естетичної, спілкування, ігор і т.і.);
-
прогулянки з дотриманням усіх рекомендацій захисту
|
6.
|
20.03.20
|
Перегляд вебінару: «Рецепт
щасття! Щасливий педагог – щасливі діти» Малько Тетяни (без сертифікату)
|
Проект «Всеосвіта»
інтернет
|
7.
|
23.03.20
|
Виготовлення дидактичного
матеріалу для занять з розвитку мовлення:
-
назви предмет;
-
назви одним
словом.
|
Інтернет-ресурси
|
8.
|
24.03.20
|
1.Підбір в електронному
варіанті розробок наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії: « Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі».
2.Робота з батьками.
Розміщення в соціальній мережі, м/ф Арифметика-малятко, число та цифра «3 та 4».
3. Підготовка
матеріалів, рекомендацій, порад щодо проведення занять, ігор на
наступний день батькам з дітьми.
|
Інтернет-ресурси
Viber
|
9.
|
25.03.20
|
1. Самоосвіта. Перегляд
сайтів.
2. Опитування батьків про
стан здоров’я дітей та їх самих.
3. Добірка та розміщення в
соціальній мережі:
- пам’яток щодо безпечної поведінки з дітьми на вулиці;
- рекомендації до проведення
ігор та занять.
|
Інтернет-ресурс
Телефоний режим
|
10.
|
26.03.20
|
1.Підбір в електронному
варіанті розробок наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії: « Літературна скринька».
2. Добір та розміщення в
соціальній мережі: « Ранкова руханка».
3. Написання щоденного плану
освітньої роботи.
|
Інтернет-ресурс
Viber
|
11.
|
27.03.20
|
1. Групова робота з батьками
(поради): «Над чим попрацювати батькам з дитиною під час карантину».
2. Заготовка з конструювання
«Креатив».
|
Viber
|
12.
|
30.03.20
|
1. Підбір в електронному
варіанті папки роботи з батьками з теми « Фізичний розвиток та оздоровлення
дітей».
2. Підбір матеріалу до
освітньої лінії : «Мовлення дитини». Тема : Я – хлопчик, я - дівчинка
(вивчення частин тіла) .
3.Підготовка матеріалів,
рекомендацій, порад щодо проведення занять, ігор на наступний день батькам з
дітьми.
4. Написати перспективний
план на квітень.
|
Інтернет-ресурс
Viber
|
13.
|
31.03.20
|
1.Підбір в електронному
варіанті розробок наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії: « Дитина у сенсорно-пізнавальному
просторі».
2.Робота з батьками.
Розміщення в соціальній мережі:
- м/ф Арифметика-малятко, число та цифра «5»;
- відео «Дні тижня» (дитяча
пісенька на повтореня-вивченя).
3. Підготовка
матеріалів, рекомендацій, порад щодо проведення занять, ігор на
наступний день батькам з дітьми.
|
|
14.
|
1.04.20
|
1.Підібр в електронному
варіанті розробок наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії: « Дитина у природньому довкіллі».
2.Добір та розміщення в
соціальні мережі матеріалу «Чим зайняти дитину в дома».
|
Інтернет - ресурс
|
15.
|
2.04.20
|
1.Підбір в електронному
варіанті розробок наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії: « Літературна скринька»:
- читання казки-оповідання
Василя Сухомлинського « Весняний вітер».
2. Поповнення дидактичного
матеріалу в електронному варіанті картотеки рухливих ігор.
3. Опитування батьків про
здоров’я дітей.
|
Інтернет - ресурс
|
16.
|
3.04.20
|
1. Упорядкування самоосвіти.
2. Перегляд новинок
інформаційно-методичної літератури.
3. Звіт дистанційної роботи з
13.03 по 3.04.
|
Індивідуальний план
дистанційної роботи під час запровадження карантину Кардаш Анни Сергіївни,
вихователя ДНЗ №6 «Казочка», міста Жмеринки
(06.04.2020
– 24.04.2020)
№ п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
Тема тижня: «Безпека малюка»
|
|||
1.
|
6.04.20
|
Співпраця
з батьками (пропозиція батькам разом з
дітьми обирати улюблені заняття. У разі потреби, використовувати
зворотний зв'язок упродовж дня з вихователем)
|
Створення портфоліо (папку) своїх діяльнісних досягнень
(малюнки, творчі ігри, конструювання, вивчення віршів).
Запис
цікавих спостережень освітніх досягнень (що для дитини було цікавим, а про що
хоче дізнатися).
|
2.
|
7.04.20
|
1. Добір та розміщення в
соціальній мережі: « Ранкова руханка».
2. Перегляд м/ф Уроки
обережності – Гострі предмети .
3. Підбір матеріалу для
розвинення дрібної моторики ( яка тісно пов’язана з нервовою системою, зором,
пам’яттю).
|
|
3.
|
8.04.20
|
1. Розміщення в соціальній
мережі матеріалу щодо «Безпеки на дорозі».
2. Перегляд :
- м/ф Азбука безпеки на
дорозі;
- м/ф Азбука безпеки на
дорозі тітоньки Сови – Світлофори;
- м/ф Правила дорожнього руху
для дітей.
3. Розробити заняття з
образотворчої майстерності ( малювання) : « Наш друг світлофор».
|
Viber
|
4.
|
9.04.20
|
1. Добір та розміщення в
соціальній мережі: « Ранкова руханка»;
2. Підбір в електронному
варіанті розробок наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії: «Мовлення
дитини».
3. Перегляд:
- м/ф Пригоди лісових друів;
- м/ф Уроки обережності –
Бродячі тварини.
|
Viber
|
5.
|
10.04.20
|
1. Добір матеріалу на тему :
«Пожежна безпека».
2. Розробити заняття з
аплікації , на тему: « Пожежна машина».
3.Перегляд новинок
інформаційної методичної літератури.
|
Мережа Інтернет
|
Тема тижня : «Зустрічаємо Великдень»
|
|||
6.
|
13.04.20
|
1. Добір та розміщення в
соціальній мережі: « Ранкова руханка».
2. Для того, щоб пояснити
малятам про Великдень, пропоную розглянути відео «Великодні мультфільми для
дітей».
3. Опрацювання метеріалів:
- « Як застосувати
мнемотехніку в роботі з дошкільнятами»;
- Вивчення віршів за
допомогою мнемо таблиці.
|
Мережа Інтернет
|
7.
|
14.04.20
|
1. Перегляд вебінару
«Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на
допомогу педагогу».
2. Розміщення в соціальній
мережі: м/ф Арифметика-малятко, число
та цифра «6».
3. Виготовлення дидактичних ігор з логіко-математичного розвитку:
- «Склади по порядку»;
- «Склади у зворотньому напрямку».
|
Всеосвіта
Інтернет ресурс
Viber
|
8.
|
15.04.20
|
1. Підбір в електронному
варіанті розробок наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії: « Дитина у природньому довкіллі».
2. Самоосвіта перегляд
сайтів.
|
Інтернет ресурс
|
9.
|
16.04.20
|
1. Добірка матеріалів
(картинок) на тему: « Як ми вітаємось» ( куточок ранкових вітань).
2. Читання казки « Загублена
писанка» , Ірина Мацко;
|
|
10.
|
17.04.20
|
1. Перегляд відео-привітання
« Доброго ранку», Ольга Беляєва.
2. Підбір дидактичного
матеріалу для розвитку моторики рук (виготовлення з пластиліну або солоного
тіста): «Великодній кошик».
|
Мережа Інтернет
|
Тема тижня: « Сім’я сонечка»
|
|||
11.
|
21.04.20
|
1. Розміщення в соціальній
мережі: м/ф Арифметика-малятко, число
та цифра «7».
2. Поширити інформацію батькам для дітей:
- «Пори року»;
- « Дні тижня»;
- « Місяці».
3. Виготовлення демонстраційного матеріалу для засвоєння уваги та розвитку.
|
Мережа Інтернет
|
12.
|
22.04.20
|
1. Підбір наглядного
матеріалу до «Дня Землі» ( перегляд відео).
2. Розробити заняття з
образотворчої майстерності (малювання) : «Чиста планета – здорова людина –
успішне життя».
|
Інтернет ресурс
|
13.
|
23.04.20
|
1. Добір та розміщення в
соціальній мережі: « Ранкова руханка».
2. Розробити заняття з
художньої літератури, на тему : «Космос» та читання вірша «Космічна
мандрівка», «Сонячна родина».
|
Інтернет ресурс
|
14.
|
24.04.20
|
1. Підбір в електронному
варіанті розробок наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії: « Дитина у соціумі».
2. Перегляд відео: « АБВГД
Космоса»
3. Виготовлення дидактичної
гри з логічного мислення: «Знайди відповідну тінь».
4. Опитування батьків про
здоров’я дітей.
|
Viber
|
Індивідуальний план
дистанційної роботи під час запровадження карантину Кардаш Анни Сергіївни,
вихователя ДНЗ №6 «Казочка», міста Жмеринки
(27.04.2020
– 08.05.2020)
№ п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
Тема тижня: « Весна. Птахи і тварини навесні»
|
|||
1.
|
27.04.20
|
1. Перегляд вебінару:
«Розвиток уяви в різні вікові періоди. Практикум» (сертифікат).
2. Виготовлення дидактичної
гри «Де чий будинок?» (для птахів) з мовленнєвого розвитку.
|
Всеосвіта
Інтернет ресурс
|
2.
|
28.04.20
|
1.Перегляд новинок
інформаційної методичної літератури.
2. Розміщення в соціальній
мережі: м/ф Арифметика-малятко, число
та цифра «8».
3. Виготовлення роздаткового і демонстраційного матеріалу до заняття з
логіко-математичного розвитку.
|
Мережа Інтернет
|
3.
|
29.04.20
|
1. Добір та розміщення в соціальній
мережі: « Ранкова руханка».
2. Перегляд відео :
«Перелітні птахи України».
3.Виготовлення дидактичних
ігор з ознайомлення з природним довкіллям:
- «Хто де живе?»;
- «Що де росте?».
|
Інтернет ресурс
|
4.
|
30.04.20
|
1. Підбір в електронному
варіанті розробок наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії: « Літературна скринька»: вивчення віршів
про тварин та птахів.
2. Розробка дидактичної гри:
- «Порівняння живої тварини
(птаха) із героями мультфільмів чи казок»;
- «Осілі та перелітні птахи».
|
Інтернет ресурс
|
Тема тижня: « Мама лагідна моя»
|
|||
5.
|
4.05.20
|
1. Перегляд відеоматеріалу,
що допоможе дітям дізнатись про день матері:
- «День матері в Україні»;
- « Казка про день матері».
|
Інтернет ресурс
|
6.
|
5.05.20
|
1. Добір та розміщення в
соціальній мережі: « Ранкова руханка».
2. Розміщення в соціальній
мережі:
- м/ф Арифметика-малятко, число та цифра «9»;
- Підбір матеріалу «Пласкі та об’ємні геометричні фігури».
3.Опрацювання електронного журналу «Методична скарбничка вихователя».
|
Інтернет ресурс
|
7.
|
6.05.20
|
1. Розміщення соціальній
мережі відео : « Мама є у всіх звіряток».
2. Розробити заняття з
образотворчої майстерності (малювання) : «Букет для матусі».
3. Поповнюємо матеріали
дидактичних ігор з розвитку мовлення:
- «Звукове намисто»;
- «Звукове лото».
|
Інтернет ресурс
|
8.
|
7.05.20
|
1. Підбір в електронному
варіанті розробок наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії: « Літературна скринька»: читання оповідання
«Найласкавіші руки», Василь Сухомлинський.
2.Розробка дидактичної гри :
«Знайди маму»
|
|
9.
|
8.05.20
|
1. Розробити консультацію для
батьків: « 6 причин, чому читання в голос дивовижно впливає на дітей. (за
роботою Л. Разенко).
2. Розробити інформаційну
презентацію, на тему: «Ніколи знову».
3. Перегляд онлайн – заняття:
«Ніколи знову».
4. Читання вірша Н. Карпової
«Хай буде мир на Україні».
|
Всеосвіта
Мережа Інтернет
|
Індивідуальний план
дистанційної роботи під час запровадження карантину Кардаш Анни Сергіївни,
вихователя ДНЗ №6 «Казочка», міста Жмеринки
(12.05.2020 – 29.05.2020)
№ п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
Тема тижня: «Загадковий світ комах»
|
|||
1.
|
12.05.20
|
1. Добір та розміщення в соціальній
мережі: « Ранкова руханка».
2. Розміщення в соціальній мережі:
- м/ф Арифметика-малятко, число та цифра «0-10»;
- Закріплення та повторення складу в межах 10;
- Підбір дидактичної гри:
- «Знайти відповідність»;
- « Малюнок з геометричних фігур».
3. Перегляд в соціальній мережі відео: «Вчимо цифри».
|
|
2.
|
13.05.20
|
1. Підготовка дидактичного матеріалу до занять з ознайомлення з природним
довкіллям.
2. Розміщення в соціальній мережі:
м/ф «Вивчаємо комах».
|
Інтернет ресурси
|
3.
|
14.05.20
|
1. Добір та розміщення в соціальній
мережі: « Ранкова руханка».
2. Підбір в електронному
варіанті розробок наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії: « Літературна скринька»: читання оповідання
«Сонечко з червоними крильцями» Юрій Ярмиш.
3.Підбір матеріалу для розгадування
загадок у вигляді гри.
|
|
4.
|
15.05.20
|
1. Добір та розміщення в соціальній
мережі: « Ранкова руханка».
2. Перегляд відеоматеріалу до
дня Сім’ї: « Дитяча мрія».
3. Розробити заняття з образотворчої
майстерності (Л.А.К.) : «Рамка для сімейного фото».
|
Інтернет ресурс
|
Тема тижня: Усі професії хороші
|
|||
5.
|
18.05.20
|
1. Добір та розміщення в соціальній
мережі: « Ранкова гімнастика для дітей».
2. Розробити і розмістити в
соціальній мережі відеоматеріали про різноманітність професій.
|
Інтернет ресурс
|
6.
|
19.05.20
|
1.Розміщення в соціальній мережі
відео-руханку: « Ранкова зарядка з Крошем (м/ф Смішарики)».
2. Підбір в електронному
варіанті розробок наочно-дидактичних матеріалів до освітньої лінії: «Дитина у сенсорно пізнавальному просторі»:
- «Вивчення геометричних фігур,
поняття плоскі та об’ємні»;
- «Вчимося рахувати до 10»;
- Дидактична гра на розвиток
уваги та пам’яті : « Порядковий рахунок.
|
|
7.
|
20.05.20
|
1. Самоосвіта : «Універсальні
дидактичні ігри для дітей для дітей 2 – 7 років.
2.Розповсюдження в соціальній
мережі інформацію для батьків, на тему : « Розвиток дрібної моторики корисний
усім!».
3. Перегляд відеоматеріалу до
дня Вишиванки: «Вишиванка».
4. Розробити заняття з образотворчої
майстерності (аплікація) : «Вишиванка».
|
Всеосвіта
Інтернет ресурс
|
8.
|
21.05.20
|
1. Розміщення в соціальній мережі
відео руханки: « Сонечко».
2. Перегляд відео: « Це наше
і це твоє. Знана у всьому світі».
3.Читання казки « Вишиванки».
|
Мережа інтернет.
|
9.
|
22.05.20
|
1. Підготовка презентації :
«Від Маленької цеглинки - до успішної дитинки».
2.Добір та розміщення в соціальній
мережі заняття з малювання « Малюємо квіти пластиковою пляшкою».
3.Виготовлення дидактичної
гри, на тему :
-
«Що кому належить»;
- « Всі професії потрібні».
|
Інтернет ресурс
www.learningapps.org
|
Тема тижня: Літо зустрічаємо
|
|||
10.
|
25.05.20
|
1. Консультація для батьків :
«Здоров’я дитини понад усе!».
2. Провести онлайн бесіду з батьками,
на тему : «Безпека життєдіяльності дітей у літній період».
3. Розробити пам’ятку для батьків «Сучасні підходи до розвитку мовлення
дітей».
|
Інтернет ресурс
|
11.
|
26.05.20
|
1. Розміщення в соціальній мережі
відео руханки: « Фіксики».
2. Виготовлення роздаткового
та демонстраційного матеріалу до заняття з логіко-математичного розвитку: «
Лічба. Знаходження геометричних фігур у навколишніх предметах. Величина предметів. (Короткий,
довгий).
3. Розміщення дидактичної гри
у соціальній мережі :
- « Висока та низька
будівля»;
- м/ф « Синій трактор –
«Далеко и близько»».
|
www.learningapps.org
|
12.
|
27.05.20
|
1. Розміщення відео руханки .
2.Розробити гру з
мовленнєвого розвитку з використанням LEGO технології.
3. Підготовка дидактичного матеріалу до занять з ознайомлення з природним
довкіллям.
|
Інтернет ресурс
|
13.
|
28.05.20
|
1.Індивідуальна бесіда з
батьками в онлайн-режимі « Переказ казки дітьми за мнемо таблицею».
2. Виготовлення дидактичної
гри: «Кольорова казка».
3. Добір та розміщення в соціальній
мережі заняття : « Прикрасимо закладку для книжки».
|
Інтернет ресурс
|
14.
|
29.05.20
|
1. Бесіда з батьками « Як
навчити дитину самостійності».
2.Добір матеріалу для дидактичних
ігор :
- « Сонечко красне»;
- « З якої казки предмет»;
- « Весінні та літні квіти»;
- « Годинник своїми руками».
3. Самоосвіта: «Формування
екологічної свідомості дошкільника. Форми та методи».
|
Всеосвіта
www.learningapps.org
|
Немає коментарів:
Дописати коментар