Річний звіт керівника

Звіт за 2022-2023  навчальний рік

Звіт за 2021-2022  навчальний рік


Звіт за 2019-2020 роки

Звіт керівника ЗДО №6   «Казочка»
Тарадович Л.Л.
щодо роботи закладу
у 2019-2020 навчальному pоці.

На виконання Національної доктрини розвитку освіти, наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005р. №55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів», керуючись Примірним положенням про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23 березня 2005 року №178, наказу Національного агентства  України з питань державної служби від 20.12.2016р. №277 «Про затвердження Типового порядку проведення публічного звіту  керівника  органу виконавчої влади», на виконання листа управління освіти № 761 від 01.06.2020р. та з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління освітою, поєднання державного та громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у навчальних закладах, що базуються на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації я, Тарадович Лідія Леонідівна, директор закладу дошкільної освіи № 6 «Казочка»,  освіта повна вища педагогічна, педстаж 36 років, з них на посаді керівника    закладу 19 років, звітую про основні напрямки своєї діяльності за 2019-2020 навчальний рік.
Звітуючись про роботу дошкільного закладу і відповідно й  про мою діяльність як директора ЗДО  дозвольте  нагадати, що  заклад дошкільної освіти загального розвитку №6 «Казочка» у  своїй діяльності керується слідуючими нормативно – правовими документами: Конвенцією ООН про права дитини, Конституцією України, Законом «Про мови в Україні», Законом  «Про освіту», Законом «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад.  Статут відповідає «Положенню про ЗДО» та чинному законодавству.
Порядок діяльності ЗДО  визначений «Правилами внутрішнього трудового розпорядку»,  посадові обов’язки персоналу є в наявності, відповідають нормативним вимогам, затверджені директором ЗДО.

І.ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА
Заклад дошкільної освіти №6 «Казочка» розпочав функціонування у 1969 році. В ЗДО  в наявності  6 груп денного перебування та  4 кабінети: методичний, медичний, психолога та  музично-спортивна зала.  Ці приміщення оснащені і використовуються у відповідності до нормативних вимог, використовуються за призначенням, раціонально. Кожна вікова група має свій ігровий майданчик з ігровим обладнанням і спортивними спорудами. У приміщенні і на території ЗДО є куточки, де діти можуть гратися або працювати наодинці чи невеличкими групами, забезпечено простір для ігор, занять, відпочинку дітей. Приміщення і споруди мають естетичний вигляд, безпечні для малюків, зберігаються дбайливо. Але, вкрай, необхідно оновити  обладнання та  споруди на майданчиках, підтримувати їх  в естетичному вигляді та  безпечному стані. Групові приміщення забезпечені меблями та ігровим обладнанням, мають сучасний інтер’єр. Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям.

2. СКЛАД ВИХОВАНЦІВ
ЗДО №6 «Казочка» розрахований на 113 місць.
З 1 вересня 2019р. в середньому садок відвідувало 180  дітей,  з них 26  дітей віком до 3х років.
Мережа груп ЗДО повністю відповідає меті, завданням, специфіці нашого закладу.  Зарахування малюків до садочка відбувається з дотриманням   Рішення  виконкому Жмеринської міської ради  від 28.03.2017 р.  № 97 «Про затвердження Положення  про порядок загальної міської електронної реєстрації дітей до дошкільних навчальних закладів м. Жмеринка», заяв батьків про зарахування дітей до дошкільного навчального закладу, свідоцтва про народження, медичної  картки  про стан здоров’я дитини (форма ф. №026/о),  довідки  дільничного лікаря про епідеміологічне оточення з дотриманням правил прийому за чергою та рішенням ПМПК  та з метою забезпечення прав  дітей на доступність здобуття дошкільної освіти.
Діти переводяться з групи в групу на початок навчального року за віковим принципом, враховуючи індивідуальні особливості психічного та фізичного розвитку малюків.
Заклад працює за 5-денним режимом роботи, з  10,5  годинним перебуванням дітей з 7.30 до 18.00.
У ЗДО проводиться робота з   вирішення проблем соціального захисту вихованців та працівників. Своєчасно виявляються і ставляться на облік діти з багатодітних та малозабезпечених родин, діти учасників АТО  які потребують соціального захисту. Заклад відвідують 4 дитини учасників ООС, 4 дитини  з малозабезпечених сімей,  12 дітей з багатодітних сімей.

 3. КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Освітній  процес в   закладі забезпечують 39 працівників: - 18 працівників обслугговуючого  персоналу, 1 медичний працівник, 20 педагогів, у тому числі: вихователь-методист,  практичний психолог, 2 музичних керівники, інструктор з фізкультури, 13 вихователів. З них 10 мають вищу освіту, 10 – базову освіту.
У ЗДО  створюються оптимальні умови для постійного  професійного зростання педагогів. Проведені у минулому навчальному році методичні, педагогічні та виховні заходи мали за мету розширення знань і практичного досвіду педагогів, підвищення якості дошкільної освіти в умовах ЗДО та створення комфорту кожному учаснику освітнього процесу. В цьому році підтвердили свою  кваліфікаційну категорію – 2 педагоги.   В цілому робота колективу ЗДО відмічається стабільністю та позитивною результативністю.

4. УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
У 2019/2020 навчальному році колектив закладу працював творчо і відповідально. Відповідно до основних завдань педагогічного колективу з питань навчання та виховання дітей було встановлено контроль за освітньою  роботою в групах та наданням методичної допомоги. Протягом навчального року здійснювались різні види контролю:
-  Підготовка до навчального року. Оснащення розвивального середовища.
-  Планування організації життєдіяльності дітей
-  Ведення документації: якість, зміст, естетика оформлення.
-  Вивчення роботи педагогів, що атестуються.
-  Моніторинг  рівня знань дітей ст. д. в. 
-  Готовність вихователів, музкерівників,   інструктора з фізкультури до робочого дня
-  Дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку
-  Дотримання моторно-рухового режиму на заняттях з фізвиховання
-  Дотримання «Інструкції щодо організації охорони праці в ЗДО» 
-  Тематична перевірка «Вивчення  cтану мовленнєвої компетентності, як складової  у підготовці  до успішного навчання в школі, дітей 5-ти річного віку.»
-   Тематична перевірка «Моніторинг  рівня знань дітей ст. д. в. »
Протягом року надавалась  допомога вихователям у складанні планів роботи з різних розділів освітньої програми  для  дітей від двох до семи років "Дитина ", підвищенні рівня самоосвіти, веденні документації згідно номенклатури.
Значна увага протягом навчального року приділялася питанню формування у дітей та дорослих стабільної мотивації до здорового способу життя.
За результатами обстеження  державних тестів фізичної підготовленості  дітей 6-ти років  високий рівень   рухової  підготовленість мають 13 дітей (23%); середній рівень  - 37дітей (66 %); низький рівень - 6дітей (11%).
Роботу над соціалізацією дитини дошкільника педагогічний колектив веде, застосовуючи різні форми та методи (заняття, свята, участь у конкурсах, змагання). Цікавими та змістовними виявились заходи: День знань, фізкультурний квест «Вирушаємо в похід, обійдемо увесь світ», розваги -  «Вітаємо зиму»,  «Сніговик малят чекає в крижанім північнім краї» , «Козацькі кленоди знайдемо і їх навіки збережемо», «Сюрприз від Миколая», «Новорічний казнавал», «Різдвяний вечір»,   дистанційно зустрічали Великдень, святкували випускні свята та  День захисту дітей.
Предметно – розвивальне середовище в групах можна охарактеризувати як таке, що відповідає інноваційним вимогам: створені комфортні, сприятливі умови для розвитку дитини в самостійній і спільній діяльності.
З метою пропаганди інноваційних технологій, прогресивного педагогічного досвіду та психологічної грамотності у дитячо-батьківських взаєминах педагоги дошкільного закладу намагаються урізноманітнювати форми і методи роботи з батьками:
- загальні і групові батьківські збори;
- консультування, анкетування батьків;
- виставки дитячих робіт, виготовлених разом з батьками;
- свята;
- дні відкритих дверей;
- дні спілкування;
- оформлення інформаційних стендів;
- презентація групи;
- участь батьків у творчих конкурсах.
В результаті підвищився рівень освітньої обізнаності батьків, що сприяло розвитку їх творчої ініціативи.
Такі інноваційні форми роботи з батьками сприяли підвищенню педагогічної компетентності батьків, допомогли позитивно впливати на якість виховання і розвитку дошкільнят, дали можливість педагогам самовдосконалюватися у своїй роботі. Це також сприяло зміцненню авторитету ЗДО серед родин наших вихованців.

4. МЕТОДИЧНА РОБОТА
Освітній  процес на протязі року здійснювався відповідно до
- Базового Компоненту дошкільної освіти (нова редакція);
- Освітньої  програми  для  дітей від двох до семи років "Дитина " ;
Парціальних  програм:
- Цікаві шашки (програма та метод. рекомендації з навчання  дітей ст. д/в гри в шашки );
- «Україна-моя Батьківщина», програма національно -.патріотичного .виховання  дітей д/в .
- «Дитина у світі дорожнього руху», програма з формування основ безпечної поведінки дітей д/в під час дорожнього руху.
З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки колективу були придбані новинки методичної літератури, наочні матеріали, розвивальні та дидактичні ігри, які шляхом самоосвіти опрацьовували протягом навчального року педагоги. Також проведена підписка на періодичні видання.
У  2019 – 2020  н.р. педагоги   працювали над реалізацією   єдиної педагогічної проблеми: «Професійна мобільність педагога в контексті сучасного освітнього простору» та   основними завданнями:
1. Продовжити роботу з формування в дітей національної та громадянської свідомості.
2. Креативний розвиток дошкільників в ігровій діяльності.
3.Сприяти впровадженню в освітньо-виховний процес новітніх технологій.
    З метою підвищення педагогічної майстерності педагогів, спрямовуючи освітній процес на  виконання головних завдань,   були сплановані та проведені протягом навчального року такі форми методичної роботи:    консультації, круглі столи, семінари, ділові ігри, творча майстерня,  аукціон ідей, педагогічний ринг. Проведення  цих заходів допомогло колективу на належному рівні вирішити головні завдання річного плану роботи. На протязі навчального року дошкільний заклад постійно брав участь у методичній роботі міста: методичних об’єднаннях, конкурсах, виставках. Найважливішою формою підвищення рівня креативності та педагогічної майстерності педагогів була педрада. Було підготовлено та проведено 4 педагогічні ради:
-  «Обговорення і затвердження плану освітньої роботи дошкільного навчального закладу на 2019-2020 навчальний рік.»
-  «Креативний розвиток дошкільників в ігровій діяльності»
- «Про формування національно-патріотичного виховання в дітей у ЗДО» в режимі онлайн у віртуальному методичному кабінеті у курсі «Дошкілля. Методика» (платформа Google classroom)
- «Про результативність освітньої роботи з  дошкільниками» (Zoom у форматі онлайн-конференції)
Всі проведені педради відзначались актуальністю, педагогічною доцільністю тематики та інноваційним підходом до їх проведення через використання інтерактивних форм та методів роботи.
Планування освітнього процесу здійснюється за блочно-тематичним принципом, шляхом добору ряду матеріалів з перспективою роботи на певний місяць навчального року та складання календарного плану щоденної освітньої роботи з дітьми на цей місяць.
Педагогічний колектив з метою удосконалення навчально-виховного процесу використовував спеціалізовані програми, альтернативні методики та технології, а саме:
-  Ігрова методика «Ребус – метод» Л.В.Штернберга в роботі з дітьми, як нової методики навчання читання (старша «Б»;
-  Мнемотехніка для дошкільнят (старша «А»);
-  Технологію розвитку творчої особистості (ТРВЗ) (середня «Б»);
-  Складання описових розповідей за картками-схемами К. Крутій. (всі педагоги);
-  Методика розвитку творчих  здібностей на заняттях з малювання , Л. Шульга    (середня «А»).
-  Виховуємо з любов'ю , В. Сухомлинський (І молодша, ІІ молодша групи)
Впроваджуючи інноваційні технології в практику роботи з дітьми педагоги проводили тематичні,  інтегровані та сюжетні заняття.
Протягом 2019-2020н.р. були проведені такі конкурси, огляди та виставки:
-        Огляд готовності груп до нового навчального року.
-        Конкурс  «Бізіборд-розвивальна дошка».
-        Конкурс " «Чарівна вишивка» (вишиті вироби педагогів, батьків з дітьми)" 
-        Виставка   нестандартного фізкультурного обладнання у спортивних куточках груп.
-         «Україно, зоряна сестрице!»
-         «Чарівна осінь»
-        «Зимонька, снігуронько» »
-         «Квітковий розмай для рідної матусі»
-        Великодня  Писанка
-        Виставка малюнків творчих вихованців « Україна – наш рідний край». 
-         «Чарівне літечко прийшло – тепло і радість принесло».
Було проведено ряд консультацій:
-        Бізіборд-розвивальна дошка для дітей. (Д/в №5,2018)
-        Вчимо дітей  музикуванню «Музичний годинник» (з елементами майстер-класу)
-        Хвилинки творчості та фантазії.(Д/в№3,2017)
-        Психологічний клімат педагогічного колективу.
-        Роль вихователя у забезпеченні емоційного комфорту   дітей в ЗДО.
-        Суперечливість сучасних підходів до організації занять.
-        Спільна робота батьків та педагогів   для покращення адаптації дітей .
-       Розвиваємо сенсорні здібності дошкільнят.
-         Майстер-клас для вихователів на тему: “Спортивні ігри і вправи –ефективний засіб фізичного виховання дошкільників”
-        Профілактика та запобігання торгівлі людьми.
Підготовка дитини до навчання у школі – важливе завдання дошкільного виховання, що пов’язане з питанням наступності в роботі дошкільного навчального закладу і школи, дошкільної і початкової освіти.
З цією метою було укладено угоду про співпрацю між дошкільним навчальним закладом ЗДО № 6 «Казочка» та ЗОШ І-ІІІ ступенів  № 6.
З метою підвищення рівня мотиваційної готовності старших дошкільників до навчання у школі:
·  впродовж року вихователі старших груп проводили зі старшими дошкільниками цикл занять «Скоро до школи»;
·  систематично читали літературні твори про школу;
·  знайомили вихованців з правилами поведінки в школі «Як збирати портфель», «Поведінка на уроці» ;
·  створили умови для організації в груповій кімнаті ігрового простору з іграшками для сюжетно – рольової гри «Школа»;
·  проводили бесіди з дошкільниками: «Правила поведінки учня», «Правила для першокласників»;
·  провели екскурсію до шкільного спортивного майданчику;
·  запрошували на групові батьківські збори вчителів початкових класів;
·  оформили виставку на допомогу батькам дітей, які не відвідують ЗДО: «Підготовка дитини до школи».
 Відповідно до річного плану роботдди ЗДО на 2019-2020 навчальний рік,   з метою визначення рівня сформованості знань, умінь і навичок дітей в дошкільному закладі в  квітні 2019 року,   була проведена  повторна  педагогічна діагностика рівня компетентності дітей всіх вікових груп у розв’язанні   завдань з різних розділів програми.
 В результаті діагностики з’ясовано, що вся навчально-виховна робота з дітьми планується і проводиться відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, програм «Дитина», Інструктивно-методичного листа «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі», методичних рекомендацій щодо організації освітньо-виховного процесу з дітьми   дошкільного віку та інших нормативних документів в галузі дошкільної освіти. Результати, отримані під час вивчення освітнього процесу у всіх вікових групах, свідчать про те, що робота ведеться на достатньому рівні. Процеси життєдіяльності протягом дня здійснюються відповідно до режиму дня, інтересів та запитів дітей.
  У всіх групах ЗДО створене доцільне розвивально-предметне середовище з відповідними осередками для проведення організованої та самостійної діяльності дошкільнят, яке забезпечує різні види їх активності.
За підсумками контрольних зрізів в середньому по закладу  високий рівень складає 13 %,  достатній —  29 %, середній — 37 %, низький — 22 % дітей.
   За результатами контрольних занять зроблено висновок:
Діти І молодшої групи    (вихователі  Рибак Т.М., Білан Л.В.)
·  Класифікують предмети за кольором, формою — 64.7 %;
·  Знають, називають, розрізняють свійських та диких тварин — 74.3 %;
·  сформоване поняття «мало», «багато» — 73 %;
·  сформовані елементарні уявлення про природу – 70 %.
·  Розрізняють на смак овочі, фрукти – 83 %
         Діти середньої групи «А»:
·  орієнтуються в сезонних змінах — 83.2 %;
·  знають назву дерев (3-4 назви) — 83.2 %;
·  класифікують домашніх та диких тварин – 83.2 %;
·  правильно вживають дієслівні та прикметникові форми — 74 %;
·  вільно утворюють прикметникові форми — 74 %.
·  вільно викладають і групують предмети до 79 %, вживають математичні терміни — 79 %.
    Діти середньої групи «Б»:
·  Виразно розповідають до 5 віршів;
·  правильно називають та розрізняють кольори — 80 %;
·  знають , називають, розрізняють геометричні фігури – 86.6 %
·  вміють слухати та діяти за словесною інструкцією вихователя — 66 %;
·  вільно викладають і групують предмети до 4, вживають математичні терміни — 72 %.
           Діти старших груп :
·  рахують в межах першого десятка і позначають кількість цифрою — 71 %;
·  орієнтуються у розташуванні предметів у просторі — 71 %;
·  мають знання про геометричні фігури — 85.2 %.
·  виконують найпростіші усні обчислення — 71 %
·  вміють чітко діяти за словесною інструкцією вихователя — 57 %.
·  оперують математичними термінами — 57 %.
     Проте, у окремих дітей виникають труднощі у викладанні цифрового ряду від 1 до 10,   лічба парами, визначення суміжних чисел; дітям важко визначати голосні та приголосні звуки; словник деяких дітей не відповідає вимогам програми.

      6. ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА 
Психолгічна служба закладу   сприяє повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі у створенні умов для формування у них мотивації до самовиховання та саморозвитку; забезпеченню якісного психологічного супроводу процесу навчання, виховання та розвитку дітей дошкільного віку; збереженню здоров’я дітей, формування навичок здорового способу життя; охороні прав дитини.
 Робота психологічної служби проводилася за наступними напрямками:
Діагностичний напрямок.
Велике значення приділялось адаптації дітей в групах раннього віку. Характер адаптації вивчався за наступними критеріями: настрій дитини, сон, апетит, поведінка, комунікабельність.
Також, психологом було проведено діагностичне обстеження дітей старшого дошкільного віку за тестом Керна - Ірасека «Готовність дитини до школи» , «Графічний диктант», «Ставлення дитини до школи», «Коробка форм», «Включення в ряд», «Намисто», «Мотиваційна готовність до навчання».
Для покращення адаптації та рівня психофізичного розвитку дітей практичним психологом проводилися ігри та вправи,  які спрямовані на забезпечення психологічного комфорту та розвиток комунікативних навичок у період адаптації. Процес адаптації дітей до умов дошкільного закладу проходив переважно легко, були налагоджені взаємовідносини з дорослими та дітьми.
Консультативний напрямок.
У минулому навчальномуроці активно проводилася консультаційна робота. Тематика звернень:
з боку батьків:
-       адаптаціядитини до дитячого садка;
-       поведінкадитини в родині та ЗДО;
-       налагодженнявзаємовідносин з дитиною; криза трьохроків;
-       розвитокмовлення;
-       дитячатривожність та спілкування з однолітками;
-       агресивністьдитини.
з боку педагогів:
-       адаптаціядитини до ЗДО;
-       особливості поведінки дитини;
-       вплив родинного виховання;
-       взаємодія та спілкування з тривожними дітьми.
Практичний психолог брала участь у групових батьківських зборах. Також були проведені загальні батьківські збори «Ознайомлення із програмою запобігання сексуальному насиллю над дітьми « Навчи дитину захищатися».
Із педагогами ДНЗ було проведено:
· семінар-практикум « Інклюзивне навчання. Команда супроводу дітей з ООП» 
· тренінгові заняття «Ознайомлення із програмою запобігання сексуальному насиллю над дітьми « Навчи дитину захищатися».
консультації з таких тем: 
· «Ігри з пальчиками»
· «Забезпечення комфортного самопочуття дитини в закладі дошкільної освіти»
· «Психологічний клімат педагогічного колективу»
· « Запобігання емоційному вигоранню»
Профілактичний напрямок та психологічна просвіта.
Були оформлені такі  стенди:
· «Поради батькам щодо виховання у дітей почуття власної гідності і відповідальності за свою безпеку»;
· «Як без тиску навчити дитину правильно поводитись (зі зважанням на здібності кожної)»;
· «Права дітей»
· « ВІЛ \ СНІД міфи та реалії
· « Темперамент дитини»
· «Стоп Булінг»
· «Тривожна дитина»
· «Психологічна готовність дітей до навчання у школі»
Перспективи розвитку:
1.                  Активізувати роботу з батьками;
2.                  Сприяти розширенню матеріально-технічної та методичної бази щодо діяльності практичного психолога.


7. РОБОТА МЕДИЧНОГО ПЕРСОНАЛУ.
На достатньому рівні ведеться медичне обслуговування дітей, яке здійснює  медична  сестра.  Головним завданням є дотримання санітарно-гігієнічного режиму, проведення оздоровчо - профілактичної роботи кожного дня та організації харчування.
Планомірно проводяться антропометричні виміри дітей: групи раннього віку - 1 раз у місяць,  групи дошкільного віку  - 1 раз у квартал. Проводиться постійний огляд дітей. Згідно наказу МОЗ України від 30.01.01р. «Про порядок профілактичних щеплень в Україні» відповідно до віку дітей  медична сестра організовує батьків дітей для проведення  профілактичних  щеплень. Проводить  моніторинг захворюваності дітей ЗДО.
Пріоритетним напрямком роботи залишається турбота про фізичний розвиток дітей, зміцнення та укріплення їх здоров’я.  Аналіз стану здоров'я дітей ЗДО №6 «Казочка» свідчить про наступне, що у  порівнянні з попереднім роком , стан фізичного здоров'я дітей суттєво не змінився.
З метою профілактики захворювань в закладі проводять такі заходи:
-          вживання свіжих фруктів , соків, цибулі,  часнику під час обіду;
-          регулярне проведення загартовуючих процедур, фізкультурних занять.
-          дотримання денного розпорядку (проведення ранкової гімнастики, прогулянок, організації рухливих ігор, підйому, гімнастики пробудження), режиму провітрювання групових приміщень, навчальних кабінетів та залів
-          проведення просвітницької роботи серед батьків згідно плану.
Ефективну роботу щодо зниження захворюваності дітей проводять вихователі груп «Капітошки» та «Малятко». Найвищий показник захворюваності був у  групі «Дзвіночки».
Проблемою залишається захворюваність під час адаптації дітей до ЗДО, після вихідних днів та свят.
Під контролем адміністрації залишається і медичне обслуговування педагогічних працівників і обслуговуючого персоналу. Двічі на рік працівники проходять поглиблений медичний огляд.

8. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ  ДНЗ.
Організація харчування дітей в дошкільному навчальному закладі, здійснювалася згідно Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України 17.04.2006 за №298/227.
Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є суворе дотримання санітарно-гігієнічних вимог на харчоблоці та процесу приготування і зберігання їжі. З метою профілактики кишкових захворювань працівники суворо дотримуються встановлених вимог до технологічної обробки продуктів, правил особистої гігієни. Результатом є відсутність зафіксованих випадків отруєнь і кишкових захворювань дітей.
Усі продукти харчування, що надходять до ЗДО  відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості, висновками санітарно-епідеміологічної експертизи. Закупівлю продуктів харчування  та оформлення необхідної документації здійснює  управління освіти. Медсестра  своєчасно веде документацію щодо харчування дітей, разом з директором та кухарем складає перспективне меню, меню-розкладку, здійснює контроль за харчуванням дітей, контролює дотримання технології приготування їжі, вихід і якість готових страв, санітарний стан харчоблоку, дотримання правил особистої гігієни персоналом, відмічає в журналі здоров’я працівників харчоблоку, своєчасність проходження медоглядів.
Вартість харчування для дітей  становила  - 25,00 грн.(50% (12,50грн.)- батьківська плата, 50% (12,50грн.)  - бюджетні кошти)  і до  20,00 грн. для дітей третього року життя (50%(10грн.) – батьківська плата, 50%(10грн.) – кошти  міського бюджету). Для дітей з багатодітних сімей  25% від загальної вартості харчування, діти із малозабезпечених сімей та діти учасників АТО харчуються безкоштовно.
Протягом року працювала Рада з харчування, яка згідно плану проводила перевірки санітарного стану харчоблоку, якості продуктів, терміни та умови їх зберігання. Медичним персоналом відповідно з вимогами, своєчасно відбираються добові проби, знімаються проби з готових страв.
Робота з організації харчування дошкільників в ЗДО ведеться на достатньому рівні.
Подальші напрямки роботи з організації харчування:
Постійна інформація батьків про стан харчування дітей в ДНЗ.
Консультації для батьків щодо раціонального харчування дітей

9 . СИСТЕМА РОБОТИ ЗАКЛАДУ ЩОДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТРАВМАТИЗМУ
Діяльність адміністрації спрямована на виховання в учасників освітньо – виховного процесу ЗДО якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації; формування навичок безпечної поведінки у різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, з протипожежної безпеки.
За звітний період не  зафіксовано випадків  травмування дітей  під час освітньо-виховного процесу. В закладі ведеться робота щодо безпеки життєдіяльності працівників. Систематично видаються накази з охорони праці.
Для працюючих розроблені і видані на руки інструкції з охорони праці, технологічні та посадові інструкції, які зберігаються на робочих місцях. Для проведення роботи з дітьми  з проблем безпеки життєдіяльності, у методичному кабінеті є достатня кількість дидактичного матеріалу: демонстраційні картинки, дидактичні настільні ігри, добірки тематичної художньої літератури. Належна робота  з профілактики нещасних випадків проводиться під час занять у вигляді різноманітної освітньо-виховної роботи. Роботу з охорони праці, безпеки життєдіяльності у закладі можна вважати достатньою.
Кожен працівник  ЗДО проявляє турботу по створенню безпечних умов для перебування дітей як у приміщенні, так і на прогулянкових майданчиках. Вчасно відбувається усунення несправності устаткування, ремонт меблів та іншого обладнання.
Організація догляду за дітьми відбувається під постійним контролем адміністрації та медичного персоналу. Регулярно проводилися інструктажі з техніки безпеки. Також, вихователями усіх вікових груп планувалася і проводилася робота з дітьми для формування навичок безпеки життєдіяльності. На протязі навчального року  згідно річного плану було проведено два  Тижні знань з основ безпеки життєдіяльності в ЗДО,  Тиждень  безпеки дитини та Тиждень безпеки дорожнього руху.

10. РОБОТА ЗАКЛАДУ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
Згідно вимог Міністерства освіти та науки України, чинного законодавства, з метою запобігання поширенню COVID-19,  з 13 березня  по 29 травня 2020 року,  освітня робота закладу дошкільної освіти здійснювалася в дистанційному режимі.
Відповідно на початку карантину і протягом всього часу були опрацьовані нормативні документи, які регламентували діяльність освітньої галузі і закладів освіти зокрема
- лист МОН №1/9-154 від 11.03.2020 «Щодо запровадження карантину для всіх закладів освіти»;
- Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 16.03.2020;
 - накази управління освіти від 17.03.2020 №42 «Про організацію роботи закладів освіти у період карантину»; від 03.04.2020 №43 «Про продовження карантинних заходів у закладах освіти Жмеринської ОТГ»; від 24.04.2020 №46 «Про продовження карантинних заходів у закладах освіти Жмеринської ОТГ»
 - Наказ по закладу №24 а/г від 17.03.2020р.  «Про  організацію роботи в ДНЗ №6 «Казочка» у період карантину»
 -  Лист управління освіти від 19.03.2020 № 561 «Методичні рекомендації щодо організації дистанційної освітньої роботи у закладах дошкільної освіти м. Жмеринки під час карантину»
-  Лист-рекомендації МОНУ від 06.04.2020 №1/9-189 щодо попередження НС у період карантину
- Лист управління освіти від 22.04.2020 № 651 та лист МОНУ від 13.04.2020 1/9-207 щодо організованого завершення 2019/2020 навчального року та зарахування до закладів загальної середньої освіти
- листа управління освіти від 27.04.2020 №61 щодо півдвищення кваліфікації та додатків до нього
- Лист МОНУ від 23.04.2020 №1/9-219 «Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину»
- Лист ВАНО від 24.04.2020 №1/19-328 щодо організації дистанційного підвищення кваліфікації
- Постанова Головного державного санітарного лікаря України від 21.05.2020 року № 25 «Про  затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»
- Лист управління освіти від 14.05.2020 №706 щодо оприлюднення документів та матеріалів на сайті.
Враховуючи нові умови функціонування було переформатовано весь освітній процес. Педагоги  закладу та батьки вихованців були об’єднанні в спільноти у мобільному додатку Viber, відповідно до вікових груп. Адміністрація закладу  була приєднана до всіх чат-груп з метою забезпечення за потреби методичного супроводу, коригування матеріалів, моніторингу активності педагогів та батьків.
Відповідно до Положення про дистанційне навчання (затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 25.04.2013  №466) адміністрацією закладу на сайті закладу створено сторінку «Дистанційне навчання» на якій розміщено наказ по закладу №24 а/г від 17.03.2020р.  «Про  організацію роботи в ДНЗ №6 «Казочка» у період карантину»,  Положення про дистанційне навчання в ДНЗ №6 «Казочка», розклад занять, режим роботи педагогів та методичні рекомендації  щодо організації дистанційної освітньої роботи в період карантину.
Для кожної вікової групи створені підрозділи сайту для роботи педагогів  з батьками. З метою забезпечення систематичності та послідовності в роботі педагогів закладу з батьками та вихованями, вихователем-методистом було розроблено  формат індивідуальних планів роботи на період карантину, враховуючи різні аспекти діяльності вихователів та спеціалістів.
Всі індивідуальні плани розміщені на сайті закладу.
Дистанційний формат роботи зумовив активне використання нових форм роботи з педагогами.  Колегам були надані рекомендації та плей-лист з посиланнями на різноманітні інтернет-ресурси.
Це загальноукраїнські  освітні платформи:
Освіта.ua http://osvita.ua
Всеосвіта https://vseosvita.ua;
Рlatforma «Ранні пташки» http://earlybirds.platfor.ma
Педрада ( портал освітян України) https://www.pedrada.com.ua;
Освіторія https://osvitoria.media
Освіта України  https://www.ra-ou.com.ua/index.php
Дія. Цифрова освіта https://osvita.diia.gov.ua
Міністерства освіти і науки України https://mon.gov.ua
Платформи соціальних мереж  Fasebook, Telegram-месенджер
Мобільні додатки Viber, Messenger, WhatsAp
Сайт закладу дошкільної освіти http://sadochok6.blogspot.com/
Еmail листування
Досвід роботи показав, що на даний час колегам найзручнішими для комунікації з батьками та вихованцями були мобільні додатки Viber, Messenger,  соціальна мережа  Fasebook, телефонний зв’язок.
Особливо корисним виявився конференц-зв’язок з використанням програмного забезпечення  Zoom.  70% педагогів закладу приєднаналися до звязку  в Zoom.  Це дало можливість педагогам працювати в on-line режимі.
Щотижнево, по четвергах, продовжував працювати «методичний день». Теми методгодин для педагогів:
-     Організація дистанційного навчання
-     Складання індивідуального плану педагога на час карантину»
-     Ресурсні можливості Googl Classroom
-     Коронавірусна хвороба. Методи запобігання
-     Підвищення кваліфікації на базі ВАНО. Електронні ресурси для самоосвіти
-     Ознайомлення з сайтом https://osvita.diia.gov.ua для організації самоосвіти (підвищення загального та професійного рівня)
-     Інформаційна робота щодо попередження Covid-19
-     Внутрішній ресурс протистояння стресу ізоляції
-     Новини нормативних документів
-     Готуємось до педради
-     Готуємо звіт про дистанційну роботу в період карантину
Відповідно до річного плану роботи було проведено педагогічні ради в березні та травні 2020р.
02.04.2020р. вихователь-методист  приймала участь у онлайн-нараді вихователів-методистів в Zoom.

11.  РОБОТА ПО ЗМІЦНЕННЮ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ЗДО
   Фінансово-матеріальне зміцнення відбувалося за рахунок бюджетних коштів та благодійних внесків батьків. Впродовж  навчального року за рахунок бюджетних коштів у 2019-2020н.р. в закладі проведено поточний ремонт на загальну счуму 397170,00грн., а саме:
- поточний ремонт  пральні та  туалетної кімнати групи №6 підрядним способом (337400,00грн);
- фарбування та побілка будівель та приміщень (2100,00грн);
- фарбування та побілка спортивних споруд (1293,00грн);
- фарбування ігрових майданчиків (9000,00грн);
- придбання: металопластикова конструкція (двері),  фарби, лінолеуму, шпалер, сантехніки, конструкційних та інших  матеріалів (47377,00грн)
-     поточний ремонт  роздягальної  кімнати групи №3
Матеріально-технічне забезпечення на суму 257913,00грн  в тому числі:
- дитячі меблі (96000,00грн);
- м’який інвентар (62500,00грн);
 - спортивне обладнання на (6400,00 грн);
- посуд дитячий (15863,00 грн);
- холодильник (8000,00 грн.);
- морозильна камера (8000,00 грн);
- пральна машинка (30000,00 грн);
- бойлер в груповій кімнаті (4250,00грн);
- пилосос (3118,00грн);
- комп’ютер (10446,00 грн);
- виробнича шафа для пральні (8500,00грн);
- праска (1192,00грн);
- мотокоса (3644,00грн)
За рахунок батьківських коштів  у 2019-2020н.р. (21251,00грн):
- проведено капітальний ремонт роздягальної кімнати групи №6: монтаж ПВХ-плівки та встановлено точки освітлення, придбано плитку гіпсову «Прага», штукатурку Master-Dekor Короїд, фарби Euroweiss, контакт-грунт;
- проведено монтаж ПВХ-плівки та встановлено точки освітлення в групі
№5;
 Матеріально-технічне забезпечення на суму 22840,00грн в тому числі:
-  жалюзі вертикальні  в спортивно-музичну залу (3940,00грн);
-  жалюзі вертикальні  в пральню (2500,00грн);
- портативна акустична система Nomi Play для музично-фізкультурної зали (749,00грн);
-  вішалка для рушників (3600,00грн);
-  машина деревяна з шухлядами (3950,00грн);
-  будиночок пластиковий дитячий (1600,00грн);
-  виробнича шафа для пральні (3500,00грн);
-  шафа для дезрозчинів (3000,00грн).
Щоквартально заклад забезпечувався миючими та дезінфікуючими  засобами та канцелярськими матеріалами.
Було проведено промивку та прочистку бойлерів, гідравлічне випробовування системи опалення, частковий ремонт електромереж та повірку вогнегасників, проведені заміри опору ізоляції, повірка манометрів, ремонт електромериж.
Систематично вивозилися тверді побутові відходи.
Проведено побілку, бордюрів, підсобних приміщень.
Було підготовлено  водопровідну, опалювальну  та каналізаційну системи до роботи в 2019-2020 навчальному році .  Проводився частковий ремонт даху.
Проте існує ряд проблем, що потребують вирішення:
-  вже не перший рік залишається проблемою  заміна старих альтанок на нові,  поновлення  огорож між майданчиками та обладнання на ігрових ділянках ЗДО;
-   потребують  капіталього ремонту дах приміщення та система опалення;
-   потребує  поточного ремонту фізкультурно-музична зала;
-   є необхідність асфальтування території закладу.
На  матеріали для поточного ремонту, підписку періодичних видань, канцтовари, миючі засоби   з Бюджету розвитку було використано 74140,00грн.
Я вдячна батькам,  які допомагають нам у проведенні ремонтних робіт у групах та на території ЗДО, створюють затишок та комфорт для дітей. Хочу подякувати всім працівникам ЗДО, які прикладають максимум зусиль щодо створення всіх необхідних умов для перебування дітей в дитячому садку та формування їх повноцінної життєвої позиції.
Ми маємо задовільну матеріально-технічну базу, наш заклад користується попитом серед батьків, колектив може і хоче працювати, тому ми ставимо перед собою досить нові завдання.
Розвиток закладу освіти можливий тільки за умов засвоєння нововведень та бачення власної перспективи розвитку.
Головним є те, що дошкільний навчальний заклад прагне бути тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізувати свої здібності, товаришувати і щасливо жити.
Сподіваюсь на подальшу співпрацю з колективом та батьками. Я, як керівник ЗДО №6 «Казочка», і надалі буду робити все що залежить від мене для забезпечення належних умов життя і виховання дітей, які відвідують заклад, для підтримання належного іміджу  та збільшення потенційних можливостей.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Наша сторінка facebook, де публікується актуальна інформація